خبرهای داغ:
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين خبر داد:

برنامه ريزي براي رونق اقتصادي واحدهاي جانشيني بانك ها در شهركهاي صنعتي

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت : 72 واحد توليدي و طرح صنعتي در شهركها و نئواحي صنعتي در تكملك و در شرف جانشيني بانكهاي عامل قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۶۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين " حميد رضا خانپور " در ديدار با "يزدان دوست" رئيس امور شعب بانك ملي استان قزوين عنوان كرد: در راستاي سياستهاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در چارچوب اقتصاد مقاومتي و نگاه ويژه به صنايع كوچك و متوسط ( طرح رونق كسب و كار ) مبني بر ساماندهي و احياي بخشهاي اقتصادي واحدهاي توليدي كه سرمايه گذاري كرده اند واحدهاي صنعتي و توليدي كه به هر نحوي در جانشيني بانكهاي عامل قرار دارند براي راه اندازي مجدد تعيين و تكليف مي شوند.
وي با اشاره به بررسي آخرين وضعيت اين واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان گفت: هم اكنون از 72 واحد صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي استان تملك بانكهاي عامل، 42 واحد توليدي و طرح صنعتي جانشين شده و 26 واحد ديگر در شرف جانشيني هستند كه 16 واحد توليدي و طرح صنعتي فعال بوده و مابقي غير فعال و راكد مي باشند كه در اين نشست موانع و مشكلات در حوزه قراردادهاي جانشيني بانكها مورد بررسي قرار گرفت.
خانپور كمبود نقدينگي، فقدان بازار، فرسودگي ماشين آلات و تجهيزات و اختلاف بين شركاء و سهامداران را از مهمترين عوامل راكد بودن اين واحدهاي توليديو طرحهاي صنعتي عنوان كرد.
در ادامه " يزدان دوست " رئيس امور شعب بانك ملي استان قزوين تصريح كرد: آماده همكاري براي تعيين تكليف واحدهاي جانشين شده و ارائه تسهيلات به واحدهاي توليدي وصنعتي كه با هدف توليد، رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال پايدار گام برمي دارند هستيم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها