خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

هوشیاری، بصیرت و زمان شناسی سه اصل مهم در مواجه با دسیسه های دشمن

سردار شاهرخی گفت: آرمانها و ارزشهای مقدس ما، آماج اهداف شوم دشمنان است و مقابله با دسیسه های پیچیده و خطرناک دشمن نیازمند هوشیاری، بصیرت و زمان شناسی است و مطمئنا مردم ولایتمدار ما با بصیرت انقلابی از این ارزشها محافظت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۵۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس که در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد بیان کرد: شهدا را باید از زبان خودشان بشناسیم و وصیت نامه این بزرگان را الگوی خود قرار داده و دغدغه آنها را دغدغه نظام و اسلام بدانیم و در تمام مراحل زندگی از آنها مدد جوییم.
وی گفت: دشمنانی که هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، امروز درصدد هستند تا فرهنگ علوی و شهادت را از ما بگیرند. نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی، مردم هستند و همین امر موجب شده تا دشمنان نظام هجمه هایی را بر مردم وارد نمایند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، صدام و ایادی کفر درصدد بودند تا مردم را از نظام جدا کنند از همین رو ملت را تحت فشارهای مختلف اجتماعی و اقتصادی قرار دادند تا آنها از حضور در صحنه انقلاب دور باشند اما به لطف الهی، خودشان به ذلت و خواری گرفتار شدند.
سردار شاهرخی عنوان کرد: ما برای مقابله با صدام، ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که از این میزان ۳ هزار شهید سهم استان انقلابی قزوین است. در آن دوران مردم از انقلاب و اسلام حمایت کردند و از این حمایت دست برنداشتند.
وی ضمن اشاره به هجمه های موجود از سوی دشمنان اضافه کرد: امروز معیشت مردم هدف قرار گرفته و این هجمه ها بیشتر هم می شود اما ما باید هوشیارانه و با توجه به فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، براین مشکلات فائق آییم درست مانند دوران دفاع مقدس که سربلند میدان بودیم.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: در این مسیر باید از شهدا استمداد جوییم و بر ارزشهایمان پایدار باشیم. پایداری هزینه دارد و باید با صبر و بصیرت همراه باشد.
سردار شاهرخی تصریح کرد: شهدا مسیر سعادت و عاقبت بخیری را در دنیا و آخرت برای ما روشن کرده اند. امروز هدف دشمن سست کردن باورهای مردم در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب و ترویج ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه است.
وی بااشاره به اینکه در این شرایط سخت باید هوشیارانه از ارزشهایمان محافظت کنیم عنوان کرد: آرمانها و ارزشهای مقدس ما، آماج اهداف شوم دشمنان است و مقابله با دسیسه های پیچیده و خطرناک دشمن نیازمند هوشیاری، بصیرت و زمان شناسی است و مطمئنا مردم ولایتمدار ما با بصیرت انقلابی از این ارزشها محافظت خواهند کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها