خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

ضرورت بیشتر شدن فعالیت دستگاه‌های نظارتی بر بازار

معاون استاندار و فرماندار شاهرود با تأکید بر ضرورت بیشتر شدن فعالیت دستگاه‌های نظارتی بر بازار، گفت: عوامل توزیع گوشت در شهرستان باید افزایش یابد تا از تشکیل صف جلو گیری گردد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۱۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: با توجه به نزدیک شدن اربیعن حسینی و روز‌های پایانی صفر میزان نذورات افزایش می‌یابد، باید از هم اکنون اقلام مورد نیاز هیات‌های عزاداری تأمین شود.
معاون استاندار سمنان گفت: میزان سهمیه اختصاص داده شده به شاهرود در دهه نخست این ماه جوابگوی متقاضیان نبود.
وی با تأکید بر ضرورت بیشتر شدن فعالیت دستگاه‌های نظارتی بر بازار، تصریح کرد: عوامل توزیع گوشت در شهرستان باید افزایش یابد تا از تشکیل صف جلوگیری گردد.
معاون استاندار سمنان بر لزوم برپایی نمایشگاه پاییزه تا چند روز آینده تأکید کرد و گفت: اولویت شرکت در نمایشگاه با اصناف شاهرودی بوده و علاوه بر این هزینه اجاره غرفه‌ها باید کاهش یابد تا هم استقبال بیشتر شده و هم بین بازاریان علاقمند به حضور در نمایشگاه رقابت ایجاد شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود هم با اشاره به کمبود لاستیک خودرو‌های سنگین در شاهرود، اظهار کرد: حواله‌های خرید لاستیک باید از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها صادر شود، اما به میزان مورد نیاز به شاهرود سهمیه نمی‌دهند.
محمد رضا کاملی اضافه کرد: تعداد خودرو‌های سنگین موجود در شاهرود بیش از میزان سهمیه بوده و این موضوع سبب افزایش تقاضا شده است.
وی به مشکل عرضه گوشت در شاهرود هم اشاره کرد و افزود: تعداد هیات‌های مذهبی شاهرود از دیگر شهرستان‌های استان بیشتر است و میزان عرضه گوشت هم باید بر اساس میزان جمعیت سنجیده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها