فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:

فرهنگ دفاع مقدس به ما راه مقاومت در برابر زورگویان را نشان داد/ مذاکره با مستکبرین راه حل مشکلات ما نیست

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: فرهنگ دفاع مقدس به ما ایستادگی در برابر زورگویان را نشان داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در مراسم اختتامیه اردو‌های جهادی طرح هجرت با بیان اینکه ما از فرهنگ دفاع مقدس یادگرفتیم که باید در برابر زورگویان مقاومت کنیم، اظهارداشت: تجربه ملت ایران نشان داده که مذاکره هیچ گاه راه حل مشکلات ما با مستکبرین نبوده و این کشور‌ها تنها در پی کسب امتیازات بیشتر از ما هستند.

وی با بیان اینکه امروزه به برکت فرهنگ دفاع نقطه ضعف ما به نقطه قوت تبدیل شده است، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی کشور برای ابتدایی‌ترین نیاز هایش متوسل به کشور‌های خارجی بود در حالی که امروز عمق استراتژیک ما در آن سوی مرز‌ها و دشمنان را در هم آنجا سرکوب می‌کنیم.

مظلوم با بیان اینکه دشمنان خارجی به کمک سرسپردگان داخلی سعی دارند تا از دوران پهلوی بهشتی خیالی را برای جوانان ترسیم کنند ادامه داد: بیش از ۶ میلیون بشکه نفت در آن زمان صادر می‌شد بدون هیچ تحریمی، اما کوچکترین دستاورد و اثری به مناطق محروم و روستا‌ها و حتی شهر‌ها نمی‌رسید.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه ارتش رضاخان در اولین تهدید نظامی و بدون کوچکترین حمله‌ای کشور را در اختیار قوای متجاوز قرار داد تصریح کرد: رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس در برابر بیش از ۱۰۰ کشور ایستادگی کردند و یک وجب از خاک را به دشمن ندادند.

وی در ادامه همچنین به برگزاری اردو‌های جهادی طرح هجرتت وسط دانش آموزان بسیجی اشاره کرد و افزود: در مدت برگزاری این اردو‌ها ۲۴۰۰ نفر روز ۱۸ مدرسه را در سطح شهرستان مرمت و زیباسازی کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها