خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

مسئولان کشور باید بپذیرند اولویت کشور امروز جنگ اقتصادی است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امام فرمود جنگ در اولیت اول کشور است و این جنگ اقتصادی هم در اولویت باید باشد تا دشمن شکست بخورد و در آینده نه چندان دور پیروزی را جشن خواهیم گرفت و شرط ان است که مسئولان بپذیرند که اولویت اول جنگ اقتصادی است است.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۸۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در همایش رزمندگان شهر شریفیه که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شده بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد و برای نسل هایاین سرزمین به عنوان یک امانت باقی ماند و دشمنان ما چه اهدافی داشتند و خروجی جنگ چی شد.
وی ادامه داد: نسل‌های جوان جنگ را حس نکردند و اگر نسل سوم به بعد این معجزه را از یاد ببرند آسیب فراوانی به این انقلاب و سرزمین وارد خواهد شد.
شاهرخی تاکید کرد: با تمام وجود باید پایبند به فرهنگ دفاع مقدس باشیم و به لطف خدا توانستیم نقش آفرین باشیم. صدام و تمام حامیان شرق و غرب خواستند که انقلاب و هویت ملی ما را بگیرند، اما ایثار کردیم و نگذاشتیم.
این مسئول تبیین کرد: شکر نعمت انقلاب بر ما برکت جاری و ساری می‌کند. کینه کسانی که باعث شدند ۳۰۰ هزار نفر از پاک‌ترین مردان و زنان و کودکان ما شهید را باید در سینه‌ها حفظ کنیم. کینه از صدام و حامیانش را نباید از از دل هایمان بیرون کنیم.
فرمانده سپاه استان قزوین ابراز کرد: آمریکا سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی می‌کنند، اما در برابر ۲۰ هزار نفر از رزمندگان و مردم معمولی ما که در سردشت به صورت کامل مورد هجوم قرار گرفتند هیچ اعتنایی نکردند، در عملیات والفجر ۱۰ ما صدام را به عقب راندیم، اما آن‌ها با سلاح شیمیایی صدام حلبچه را به خاک و خون کشیدند و آمریکا سکوت کرد.
با شکست صدام و پیروزی انقلاب پایگاه آمریکا در منطقه از بین رفت
سردار شاهرخی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: صدام و همیارانش هر جنایتی خواستند کردند و ده‌ها هزار نفر از فرزندان این سرزمین را به خاک و خون کشیدند، اما آمریکا هیچ واکنشی نشان نداد، چند نفر تروریست ۲۵ نفر از زنان و کودکان و فرزندان این سرزمین را به خاک خون می‌کشند و انگلیس خبیث با برگزاری میزگرد در شبکه هایش از تروریست‌ها دعوت می‌کنند که برای دنیا جنایتشان را توضیح دهند، آن‌ها همان رویه خباثت و دشمنی را ادامه می‌دهند امااین را هم فهمیدند که نمی‌توانند کاری بکنند.
وی گفت: نظام انقلاب اسلامی یک نظام کودتایی نیست بلکه منتخب مردم است و هر حرکتی بکنند برای ضربه به ملت است. دشمنان در دوران دفاع مقدس با تبلیغات به دنبال خالی کردن جبهه‌ها بودند در حالی که قدرت ما در ایمان به مقدساتمان بود.
فرمانده سپاه استان قزوین مطرح کرد: نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از شهدای ما مجرد و جوان بودند. دانش آموزانی هم در این میدان جهاد به شهادت رسیدند در حالی که آن‌ها با تبلیغات مرگ به دنبال خالی کردن تدارکات و پشتیبانی مردم ازجنگ بود، زیرا بدون حمایت مردم شکست حتمی بود.
سردار شاهرخی عنوان کرد: امروز دشمن با این تحریم‌ها به دنبال شکستن اقتدار و وحدت مردم با نظام است. ان‌ها با فتنه ۷۸،۸۸ نتوانستند کاری بکنند و می‌خواهند برای جوانان آینده را تار و ناامید کننده نشان دهند، نا امیدی باعث می‌شود که مقدسات و آرمان‌ها فراموش شوند. امروز قحطی را در کشور دامن می‌زنند و به بهانه تحریم این را در بین مردم ترویج می‌کنند تا به فروشگاه‌ها هجوم ببرند.
آن‌ها چه تحریمی مانده که انجام نداده باشند؟ همین تبلیغات برای دزفول در دوران دفاع مقدس بود و در یک روز ۸۰ موشک به دزفول زدند.
اگر می‌خواستیم با صدام مذاکره کنیم هنوز صدام در خاک ما بود
سردار شاهرخی تصریح کرد: الان می‌گویند که ما نمی‌گذاریم نفت را بفروشید، اما در آن دوران سکو‌های نفتی و نفت کش‌های ما را منفجر می‌کردند و چیزی ازدشمنی آن‌ها کم نشده است، اما در آن دوران مسئولان ما به داشته هایمان ایمان داشته و جنگ را هم باور داشتند.
امروز ریل گذاری به عهده مسجد است و برای برون رفت از این وضعیت باید به دولت طرح و برنامه بدهد. بیش از ۴۰ سند بالا دستی داریم که هیچ توجهی به آن‌ها نشده باید بازخواست کند.
وی عنوان کرد: در سال ۷۶ مجلسی داشتیم که طرحی در دستور کار قرار داده بودند که اجازه خروج دختران یا بانوان بدون اجازه، ولی و همسرش از کشور خارج شود، مگر تمام مشکلات ما همین بود؟
این مسئول با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی تشریح کرد: فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور رییس جمهور محترم است و باید اولویت‌های ضروری کشور را اجرا کنند. نیاز‌های غیر ضروری را در وقت دیگر انجام دهند. سه قوه باید در کنار هم کار کنند، اما طوری تبلیغ کردند که قوه قضاییه که حلقه آخر است وارد شود. پس وظیفه دولت و مجلس چه می‌شود؟ باید اولویت‌ها را سنجید اگر در دوران جنگ به حاشیه می‌پرداختیم صدام اهواز که هیچ تهران را هم گرفته بود.
شاهرخی یادآور شد: ما در دوران دفاع مقدس با اتحاد و همدلی به پیش رفتیم و امام فرمود: جنگ در اولیت اول کشور است و این جنگ اقتصادی هم در اولویت باید باشد تا دشمن شکست بخورد و در آینده نه چندان دور پیروزی را جشن خواهیم گرفت و شرط ان است که مسئولان بپذیرند که اولویت اول جنگ اقتصادی است است.
وی ابراز کرد: امام فرمود:؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد و تمام کدخدا‌ها و شیوخ مرتجع اعلام کردند که خرمشهر آزاد شدنی نیست، اما اتفاق افتاد و خدا یاد اوری کرد با این فرهنگ خرمشهر‌های زیادی در پیش رو داریم، اما با اتحاد، بصیرت و مطالبه گری می‌توان پیروز شد. در اویل جنگ تفرقه داشتیم و ۱۵ هزارکیلومتر مربع از خاک ما اشغال شد، رییس جمهور وقت زیر بار نمی‌رفت که جنگ است و می‌گفت: شما جنگ راه می‌اندازید و با این اندیشه خرمشهر به خونین شهر تبدیل شد؛ و به نوامیس این مملکت بی احترامی شد.
سردار شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: با امید به خدا و با اتحاد می‌توانیم در برابر خدعه‌های دشمن بایستیم.
۱۰۰۲/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها