سید ساجد یعقوبی
همزمان با هفته دفاع مقدس، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای شهرداری اردبیل هفتمین یادواره شهدای شهرداری اردبیل در نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس( شورابیل) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۴۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

هفتمین یادواره شهدای شهرداری اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف اللهیان امروز در یادواره شهدای اردبیل که در نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار شد، تصریح کرد: حقیقت این است که دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس بمانند ترویج فرهنگ عاشورایی وظیفه تک تک نهادهاست.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی( دفاع مقدس)، شهدای عملیات مرصاد، شهدای شهرداری اردبیل و شهدای مدافع حرم افزود: حقیقت این است که دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس بمانند ترویج فرهنگ عاشورایی وظیفه تک تک نهادهاست.

شهردار اردبیل بیان کرد: برگزاری مراسمات گرامیداشت یاد وخاطره شهدا صرفا مختص یک نهاد خاص نیست و هر نهاد و دستگاه اجرایی به نوبه خود وظیفه پاسداشت خون گرانبهای شهدا را دارد.

لطف اللهیان با بیان اینکه، اگر در حال حاضر فرصتی برای خادمان شهری به منظور خدمت رسانی به شهروندان فراهم شده در زیر سایه از جان گذشتگی های شهدا بوده است، افزود: این امنیت بدون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران امکانپذیر نمی شد.

شهردار اردبیل ضمن آرزوی تدوام عزت و سربلندی به خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: همواره خادمان شهرداری اردبیل در دفاع مقدس و جبهه ها حضور داشته و بیش از صدها جانباز ، ایثارگر و آزاده و ۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و همچنان نیز این مجموع ایثارگرانه در حال خدمت گزار ی به شهروندان است.

وی با تقدیر و تشکر از خانواده های شهدا، جانباران و ایثارگران گفت: شایسته است خانواده های شهدا ما را خادمان راستین شهدا تلقی کنند، چرا که مجموعه شهرداری اردبیل در چنین شرایط اقتصادی با روحیه جهادی و ایثارگری مشغول خدمات رسانی به عموم شهروندان هستند.‌

ارسال نظرات