با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در ایردموسی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۶۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در ایردموسی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد سیدسیاح مسئول بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدای والامقام و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان برای ما یک اولویت اساسی است که برای رسیدن به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکنون برنامه ریزی های مناسبی انجام یافته است.

وی با اشاره به این که داشته هایمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم گفت: شهدای والامقام کشورمان با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و شجاعت را به ما آموختند که این یک اولویت اساسی در جامعه است که باید با تبیین دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان و ایثارگران بتوانیم این مهم را در جامعه محقق کنیم.

سیدسیاح بیان کرد: برگزاری یادواره های شهدای والامقام به عنوان کم ترین کاری است که می توان در برابر شهدا ادای دین کرد و در این زمینه مسئولان و روحانیون نقش مهمی در تاثیرگذاری در بین مردم و به ویژه نسل امروزی دارند که باید به وظایف خود در این زمینه عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.

وی اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری یادواره های شهدا در شان و جایگاه شهدا به کارگیریم تا بتوانیم در مقابل شهدا به شکل مناسب عمل کنیم که این مسئله نیز به نوبه خود حائز اهمیت بوده و آحاد جامعه برای این مهم تلاش کنند و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار