خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

مسئولان صدای مردم را بشنوند/حادثه اهواز نشان از ضعف دشمن بود

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مسؤلان صدای مردم را بشوند به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: حمله به سربازان بی‌خشاب و زنان و کودکان نشانه قدرت استکبار نیست بلکه خباثت آمریکا و بازیگری کشورهای عربی را نشان می دهد
کد خبر: ۹۰۶۲۷۴۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی با گرانی‌های افسارگسیخته مواجه هستیم، ابراز داشت: چرا در خصوص موضوع تورم و گرانی اقدام جهادی و عملی نمی‌شود و هر قیمتی که می‌خواهند اعلام می‌کند، که نباید فراموش کرد دشمن از فشار معیشتی مردم به دنبال اهداف خود است.
وی بابیان اینکه افزایش قیمت‌ها بر اساس ساعت به صلاح کشور نیست، افزود: قسم اعظم گران شدن مواد غذایی غیر طبیعی است و باید قوه قضائیه قبل از وقوع این جریانات وارد میدان شود تا قشر آسیب‌پذیر متحمل ضرر نشوند.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مسئولان باید صدا‌های اصناف و گروه‌های مختلف مردم را به موقع بشنوند، اظهار کرد: با خیابان آمدن و شعار دادن مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود لذا باید مراقب بود تا دشمن از این فضای ملتهب سو استفاده نکند و خودمان نیز به این جریانات دامن نزیم، قطعا صبر و مقاومت می‌تواند به حل مشکلات و ناامیدی دشمنان کمک کند.
امینی در ادامه تصریح کرد: قوه قضائیه باید صریح، قاطع و جدی با مفسدان اقتصادی مبارزه کند، زیرا در این شرایط اعتبار این نهاد حفظ و اعتماد مردم در سایه عدالت محوری جلب خواهد شد.
وی افزود: سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل و مواضع ایشان عزت، اقتدار و مقاومت ایران را بیان کرد و در مقابل سخنان ترامپ نیز مایه خنده حضار شد که نشان می‌دهد هر زمان با عنصر مقاومت پیش رفتیم دشمن یک گام به عقب نشست.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه حرکت ددمنشانه مزدوران استکبار در حادثه اهواز نشانه ضعف آن‌ها است، ابراز داشت: حمله به سربازان بی‌خشاب و زنان و کودکان نشانه قدرت استکبار نیست بلکه خباثت آمریکا و بازیگری کشور‌های عربی را نشان می‌دهد برخی می‌خواهند میان عرب و عجم جدایی ایجاد کنند تا ایران تجزیه شود.
امینی در ادامه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در مبحث حقوق بشر و موضوع اف. آی. تی. اف مبارزه با پول‌شویی و تروریسم باید بیش از پیش هوشیار باشد، تروریست‌هایی که حادثه خونین اهواز را رقم زدند از چه کسانی پول دریافت می‌کنند، برخی اصرار بر تصویب آن دارند در حالی که نمی‌دانند در این معاهدات بین‌المللی سایه شوم استکبار در پشت سنگر حمایت از تروریسم قرار دارد.
وی افزود: متاسفانه برخی نمایندگان نیز اصرار بر تصویب این لایحه دارند در حالی که پشت پرده این معاهدات بین‌المللی نقشه‌های شوم وجود دارد مجازات سنگینی در انتظار حرکت مزدوران برای حادثه اهواز خواهد بود این افراد دستشان رو شده و این ملت انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه هفته دفاع مقدس مقاومت امروز را برای ما به تصویر کشید، اظهار کرد: مقاومت نه برای جنگ نظامی بلکه برای شبیخون فرهنگی و اقتصادی لازم و ضروری است، گاهی مقاومت به نخریدن سکه و دلار و حمایت از کالای ایرانی تعریف می‌شود که باید برای عدم وابستگی به خارج این مقوله‌ها را جدی گرفت.
امینی بابیان اینکه جنگ رسانه با دشمن جدی است، تصریح کرد: در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن نباید به حرف استکبار گوش داد و آن‌را نقل محافل کنیم، آن‌ها هیچ زمان خیرخواه ما نبودند، دشمن به دنبال گرفتن عزت ملی از ایران است که در این دوران باید بر ضرورت مقاومت بیش از پیش تاکید کنیم.
وی بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگرفته از غیرت و عزت ملی است، افزود: شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر نتیجه مقاومت بود و این بزرگترین درسی است که از این دوران می‌توان گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها