خبرهای داغ:

مراسم شبی با لاله های خوش نام در گلزار شهدای گمنام درجزین برگزار شد

مراسم شبی با شهدای گمنام با حضور خانواده های معزز شاهد و ایثارگر ،امام جمعه ، مردم قدر شناس درجزین و مسئولین ،نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در جوار دو شهیدگمنام شهر درجزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، مراسم شبی با شهدای گمنام با حضور خانواده های معزز شاهد و ایثارگر ،امام جمعه ، مردم قدر شناس درجزین و مسئولین ،نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در جوار دو شهیدگمنام شهر درجزین برگزار شد.
رفیعی راوی دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام که به مناسبت هفته دفاع در تجدید عهد و میثاق با شهدا در مزار دو شهید گمنام شهر درجزین برگزار گردید، در جمع پیشکسوتان ایثار و شهادت،مردم عاشق ولایت و اهل بیت(ع) ضمن بیان خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس از ایثارگران غریب،جانبازان شیمیایی،جانبازان اعصاب و روان و قطع نخاعی ها مطالبی بیان داشت.
رفیعی در اشاره به رشادت و جانفشانی شهدا در طول دفاع مقدس،از شهید حججی و ابعاد شخصیتی این شهید و سفارشات لحظات وداع برای فرزندش علی فراز هائی را بیان داشت و افزود:خداوند بهترین دوست برای ما بندگان است و باید پیدایش کنیم و در این مراسم از خود شهدا بخواهیم که رسم عاشقی رابه ما بیاموزند،شهید حججی به فرزندش در غالب پیام صوتی میگوید:« طوری زندگی کن که خداوند عاشقت شود و تو را برای خودش بخواهد،زیرا خداوند میفرماید من دیه خون شهید هستم،شهادت را می خواهم نه به خاطر نعمتهای بهشت،بلکه به خاطر خود خدا،همچنین شهادت بی درد نمیخواهم و میخواهم مانند علی اکبر حسین(ع)شهید شوم».
رفیعی راوی دفاع مقدس ضمن بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و همچنین ابعاد شخصیتی سردار شوکت پور و نحوه خدمت وی در دفاع مقدس ،قبل و بعد از مجروحیت، به بیان گوشه ای از رفتار و کردار رزمندگان در جبهه و عملیاتها و بعد از عملیات با جهاد اکبر پرداخت و افزود:یک بعد عاشورا عزاداری است و بعد دیگر آن اقامه نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر است.
سخنران مراسم دوشهید گمنام شهر درجزین گفت:دنیا در دوران جنگ به ما حتی سیم خاردار نمی داد ،اما دشمن تجهیزاتش کامل بود،اما امروز شرایط دیگری داریم،برماست که رهبر خود را خوب بشناسیم، وظایفش را خوب بدانیم و در مقابل اراجیف دشمن در تخریب رهبری محکم بایستیم و با سکوت خود دشمن راتقویت نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها