خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

زنده نگه‌داشتن نام شهدا موجب تقویت روحیه‌ی معنوی ملت می‌شود

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا موجب تقویت روحیه‌ی معنوی ملت و تضعیف دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بیادواره شهدای حسین‌آباد با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه شهدا ذخایر انقلاب و نظام ما هستند، گفت: زنده نگه‌داشتن نام و یاد آنها موجب تقویت روحیه‌ی معنوی ملت و تضعیف دشمنان می‌شود به همین دلیل بایستی همه‌ی ما در این راستا تلاش کنیم.
وی افزود: شما مردم شریف این روستا با برگزاری این یادواره انسجام و روحیه‌ی انقلابی و شهادت‌طلبی را در بین جوانان زنده نگه می‌دارید و یاس و ناامیدی را بر دل شمنان می‌کارید.
جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: شهدا راه خود را پیدا کردند و چه انتخاب درستی که نام‌شان در تاریخ ملت‌های آزاده جاودانه شده و با داشتن چنین روحیه‌ای در هر کشوری، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند کند.
برزگر با اشاره به جنگ اقتصادی افزود: در این جنگ که دشمن و برخی عوامل سودجود در کشور به راه انداخته‌اند با پشتیبانی و صبوری شما عزیزان و با پیگیری‌های جدی و صادقانه مسوولان، پیروز خواهیم شد.
گفتنی است: در این مراسم جواد طاهرخانی رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان حضور داشتند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها