احمد درویشی
برگزاری نهضت روشنگری سیاسی کارکنان و مربیان بسیج سپاه ناحیه میناب
امروز مستکبرین دنیا از مقابله با ایران در هراسند زیرا میدانند که زمان بزن و در رو به پایان رسیده است و موشک های نقطه زن ما هر لحظه آماده شلیک هستند.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۳۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب سرهنگ پاسدار حمید کمالی از هادیان سیاسی سپاه امام سجاد(ع) در جمع کارکنان و مربیان بسیج گفت: اقصاد مقاومتی و نگاه به درون تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

وی گفت: در جنگ تحمیلی رزمندگان ما هشت سال مقابل 26 کشور دنیا که به صورت مستقیم و 100 کشور که به صورت غیر مستقیم و با کمک تجهیزاتی صدام را پشتیبانی می کردند مقابله کردیم و حتی یک وجب از خاک کشورمان را به بیگانگان ندادیم.

کمالی افزود: جنگ تحمیلی ما بعد از جنگ آمریکا با ویتنام دومین جنگ بزرگ دنیا بود که با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی ولی با اراده ای پولادین جلوی ابرقدرتهای دنیا ایستادگی کردیم و امروز به برکت خون پاک و مطهر شهیدان به ابر قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده ایم.

این هادی سیاسی سپاه امام سجاد(ع) مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی ایران را ولایت فقیه و مردم و قدرت نظامی عنوان کرد و گفت: جنگ برای ما نعمتی بزرگ بود چون باعث شد ما قدرت نظامی مان را بالا ببریم و امروز مستکبرین دنیا از مقابله با ایران در هراسند زیرا میدانند که زمان بزن و در رو به پایان رسیده است و موشک های نقطه زن ما هر لحظه آماده شلیک هستند.

کمالی مهمترین مولفه قدرت این نظام را ولایت فقیه دانست و گفت: امروز هر کشوری که قدرت نظامی دارد در جوامع سیاسی و بین المللی حرفی برای گفتن دارد و کشور ایران این قدرت را با وجود ولایت فقیه به آن دست پیدا کرده است و این دو مولفه در کنار هم باعث شده که ابرقدرت های جهان حتی فکر تعرض به ما را در سر نداشته باشند و به همین خاطر است که امروز جنگ اقتصادی را علیه کشور ما آغاز کرده اند.

کمالی بیان کرد: اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی نیز بر دشمنان پیروز شویم باید نگاهمان به درون باشد و از ظرفیت های عظیم داخلی بهره ببریم و اقتصاد مقاومتی را آنگونه که مد نظر مقام معظم رهبری است اجریی کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار