خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی پایگاه بسیج امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس از سوی پایگاه بسیج امام خمینی(ره) دامغان در مسجد قدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۶۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، این آیین با سخنرانی محمد علی حاجی قربانی زاده از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس بیاد 670 شهید والامقام این شهرستان، کبوتران کونین بال دوران دفاع مقدس و بالاخص سرداران و امیران بلند آوازه ای همچون فکوری، فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حاجی قربانی زاده در این مراسم جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را شاگردان مکتب انسان ساز حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدا را شاگردان ممتاز این مکتب برشمرد و دنیا پرستی را وجه تشابه یزیدیان عصر امام حسین(ع) و صدامیان و نوکران شیطان بزرگ در عصر حاضر عنوان کرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس اصل مهم ولایتمداری را شاخصه و شباهت بزرگ یاران بی نظیر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ایثارگران و شهدای دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: همانگونه که یاران امام حسین(ع) در روز عاشورا جلوه هایی بی نظیر از اطاعت و حمایت از امام زمانشان را به نمایش گذارند اقشار مختلف مردم ولی شناس ایران اسلامی نیز در پاسخ به ندای خمینی کبیر(ره) نائب برحق حضرت ولی عصر به جبهه ها شتافتند و از دین خدا و مملکت و نظام  اسلامی دفاع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها