خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

شهدا برنده امروز منطقه هستند/آمریکا توان رویارویی نظامی با ما را ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه شهدا برنده امروز منطقه هستند گفت: امروز ایران اسلامی یک کشور پرتوان با نیرو‌های فداکار و شجاع است و آمریکا بهم ریخته و شکست خورده که توان جنگ با هیچ کشوری را ندارد.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۹۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
شهدا برنده امروز منطقه هستند/آمریکا توان رویارویی نظامی با ما را نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در یادواره شهدای روستای زرگر بخش بسطام شهرستان شاهرود در حسینیه این روستا در سخنانی با اشاره به دوران قبل از انقلاب و حضور ۴۵ هزار مستشار آمریکایی در کشور که هیچ فایده‌ای هم برای ما نداشتند افزود: آن‌ها به دنبال غارت کشور ما بودند و برخی از آن‌ها حقوق‌هایی می‌گرفتند که می‌شد یک پادگان را اداره کرد و آن‌ها آمده بودند که ما را تحقیر کنند و هویت ما را بگیرند و باید نسل جوان ما دقت کنند که آن‌ها حتی حق توحش از ما می‌گرفتند که ما مردم وحشی هستیم.
وی با اشاره به اینکه در دوران انقلاب ما شعار کلیدی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر می‌دادیم گفت: استقلال یعنی ما در همه چیز مستقل باشیم و روی پای خود بایستیم و هر کار می‌خواهیم انجام دهیم و آزادی یعنی در همه زمینه‌های مشروع ما آزاد باشیم نه زیر سلطه یک کشور دیگر در موضوعات دینی و ملی خود مستقل و آزاد باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به جمهوری اسلامی اظهار کرد: در زمانی که بلوک شرق و غرب آمریکا داعیه دار دنیا بودند که انسان‌ها را لگد مال کردند و امام راحل به این‌ها اعتنا نمی‌کردند و نگاه امام را باید مورد توجه قرار دهیم و خطی نشان داد که نه شرقی و نه غربی جمهری اسلامی.
وی با بیان اینکه ما مسیری داریم که از حسین (ع) آموختیم ادامه داد: سخنان امام راحل با فطرت مردم هماهنگ بود و مردم متدین و مذهبی و مسجدی همراه شدند و امام آینده را روشن می‌دید که انقلاب به نتیجه خواهد رسید و انقلاب پیروز شد بدون توجه به آمریکا و شوروری و انقلاب امام، انقلاب الهی و نشات گرفته از انقلاب عاشورا بوده است.
قندهاری با اشاره به هدف انقلاب و قیام امام راحل گفت: امام راحل در سخنان خود هدف انقلاب اسلامی را بیان می‌فرماید که ما می‌خواهیم مملکت و جهان را آماده کنیم برای صاحب اصلیش که خواهد آمد و انقلاب اسلامی مقدمه بوده است تا بوسیله جمهوری اسلامی حکومت جهانی امام زمان (عج) را زمینه سازی کنیم.
وی با بیان اینکه ما رژیم طاغوت را سرنگون کردیم و جمهوری اسلامی مستقر شده است، البته دشمنان از روز اول به مقابله با ما برخاسته اند ادامه داد: چهل سال این انقلاب عمر کرده است در صورتی که دشمنان تلاش داشتند عمر انقلاب به سال هم نکشد، اما این انقلاب چهل ساله شده است و این به برکت شهدایی است که از کشور دفاع کردند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) اگر ما عزت داریم به خاطر شهدا هست گفت: شهدا نیاز به جلسه ما ندارند و به بالاترین مقام رسیدند و در دل مردم محبوبیت دارند و باید قدردان شهدا باشیم و ارزش قائل شویم و نسل‌های آینده می‌آیند و به شهدا غبطه می‌خورند.
وی با بیان اینکه آمریکا چهل سال نقشه کشیده، اما شکست خورده است عنوان کرد: ۲۱ ایالت آمریکا بدهکاری کلان دارند، اما عده‌ای در داخل آمریکا را بزرگ می‌کنند برای نسل جوان و باید دقت کرد که اوضاع آمریکا به ریخته است، اما ایران اسلامی با عزت و اقتدار در سطح منطقه بازیگر اصلی است و آمریکا که روزی ابرقدرت بوده به دریوزگی افتاده است.
قندهاری با اشاره به اینکه ۲۰ سال اخیر تمام نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شده و در تمام برنامه هایش ناکام شده است افزود: ایران اسلامی روز بروز بر اقتدار و عزتش افزوده شده است و وقتی ترامپ گستاخی می‌کند یک سرباز فداکار انقلاب جواب می‌دهد که من با نیروی قدس حریف تو خواهیم بود و بعد وزیر خارجه آمریکا جواب می‌دهد ما در مورد ایران چیزی نگفتیم.
وی با بیان اینکه چرا عده‌ای ذهن مردم را خراب می‌کنند و عزت ملت ایران را نمی‌بینند گفت: شهدا برنده امروز منطقه هستند چرا که فرهنگ ایثار و شهادت سبب شد که سوریه در برابر داعش پیروز شود و یا یمن که کشور فقیری است، اما با دست خالی در مقابل دشمنان منطقه‌ای خود پیروز باشد که برکت شهدای عزیز ماست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: ما موشک نقطه زن زمین به دریا دارم که جهوری اسلامی در جهان دست یافته است و موشک‌های ما می‌تواند کشتی در حال حرکت دشمن را بزند و دشمن از این‌ها هراس دارند، اما در داخل عده‌ای بزدل مردم را می‌ترسانند.
وی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی هشت سال مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم افزود: امروز یک کشور پرتوان و نیرو‌های فداکار و شجاع داریم و آمریکای بهم ریخته می‌خواهد در مقابل ما چه کند که اینقدر این کشور را بزرگ می‌کنند.
قندهاری خاطر نشان کرد: در دنیا ۱۶۷ تلریون دلار بدهی دنیاست و آمریکا ۲۱ تلریون دلار بدهکاری دارد و آمریکا با ۲۰۰ میلیون جمعیت بودجه سالانه آمریکا ۴ تلریون دلار هست و آن‌ها با این وضع می‌خواهند با ما بجنگند و برای همین بدبخت شدند و آمدند عربستان را در منطقه جلو می‌اندازند و رهبری با صلابت می‌فرماید ما دفاع می‌کنیم اگر بیایند، اما جنگ نخواهد شد، چون آمریکا توان جنگ ندارند.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی و معیشتی و جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن بر علیه کشور ما بیان کرد: آن‌ها با عملیات روانی در کشور تلاش دارند احساس فقر در جامعه ایجاد کند؛ ما هشت سال تجربه جنگ را داریم، ملت باید مراقب باشند که بخشی از این فشار از دشمن است که از ما سیلی خورده اند و کمی مقاومت ملت سبب می‌شود تا پشت سر بگذاریم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) ادامه داد: بخشی از مشکلات به سوء تدبیر بر می‌گردد و شهدا از ما انتظار دارند دستورات امام را گوش بدهیم که موفق باشیم و در بحث اقتصادی رهبر عزیز ما ۲۸ شهریورماه ۱۳۹۵ فرمودند: (کشور را از جاری مالی و پولی دشمن خلاص کنید و ارزش و آقایی دلار باید شکسته شود)‌ای کاش مسئولین گوش می‌کردند و به دستور نائب امام زمان توجه می‌کردند تا مردم سختی نمی‌کشیدند.
وی با بیان اینکه رهبری می‌دانستند دشمن می‌خواهد توسط دلار ما را فشار دهد و هشدار دهد، اما برخی بی خیال بودند گفت: متاسفانه مسئولین گوش ندادند و ربطش به مردم این است که مسئولین را ما انتخاب می‌کنیم.
قندهاری خاطر نشان کرد: فوکویاما بیان می‌کند شیعه بال سبزی دارد که شکست ناپذیر است و بال سرخی دارد که فنا ناپذیر است و ولایت دارد که تهدید ناپذیر است و نتیجه می‌گیرد که باید میل مردم از شهادت طلبی ایثار و جوان مردی، رفاه طلبی و غرب زدگی تبدیل نماییم و دشمن برنامه ریزی دارد و باید مراقب باشیم که همه هدف دشمن ولایت فقیه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها