سید ساجد یعقوبی
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احداث و انجام طرح مطالعاتی چند پیست اسکی در استان اردبیل انجام می‌شود که در واقع ۵ پیست اسکی استاندارد در استان احداث و آماده سازی برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی و ملی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۸۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
بهرام آقاخانی در جمع خبرنگاران اردبیل با اشاره به آماده سازی پیست‌های اسکی متعدد در استان اردبیل اظهار داشت: احداث و انجام طرح مطالعاتی چند پیست اسکی در استان اردبیل انجام می‌شود که در واقع ۵ پیست اسکی استاندارد در استان احداث و آماده سازی برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی و ملی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: پیست اسکی آلوارس که در حال حاضر آماده بوده و یک پیست اسکی دیگر در کنار این پیست در حال احداث بوده و در منطقه اندبیل شهرستان خلخال نیز یکی از جذاب‌ترین پیست‌های اسکی کشور و حتی جهان احداث می‌شود.

آقاخانی با بیان اینکه پیست اسکی شهرستان مشگین شهر نیز در مرحله انجام مطالعات طرح است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در حال آماده سازی پیست اسکی روی چمن فندقلوی شهرستان نمین است که ۲ میلیارد تومان برای این طرح اعتبار مورد نیاز بوده که یک و نیم میلیارد تومان به حساب اداره کل ورزش واریز و مراحل آماده سازی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی که امسال قرار بود در این پیست برگزار شود به دلیل آماده نشدن پیست در موعد مقرر لغو شده و سال آینده میزبانی از این مسابقات قطعی شد.
ارسال نظرات