فرمانده سپاه پارس‌آباد گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح را به منصه حضور گذاشته است و چشمان دشمنان را از حلقه درمی‌آورد.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۶۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش سپاهیان اظهار داشت: این بار نیز بسیجیان و سپاهیان جایگاه دشمن را نشان داده و ثابت خواهند کرد که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این واقعیتی تلخ و غیرقابل قبول برای آنان است.

وی بیان کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی اقتدار و عظمت نیروهای مسلح را به منصه حضور گذاشته است و چشمان دشمنان را از حلقه درمی‌آورد که این یک موضوع بسیار مهم است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم این بار نیز عظمت و اقتدار ملت ایران را به دنیا نشان دهیم تا دشمنان خود را جمع و جور کنند.

فرمانده سپاه پارس‌آباد گفت: تجمع هزار نفری ملت ایران خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است که با استفاده از تمام توان و ظرفیت عظمت نیروهای مسلح را نشان خواهیم داد و دشمنان را از نقشه‌هایی که در سر دارند ناامید خواهیم کرد که در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های منسجمو هدفمندی داشته باشیم.

نوری تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و در جامعه برای رسیدن به ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی تاوان‌های آرمانی سنگینی پس داده‌ایم که با جان و دل از این آرمان‌ها حفظ و نگهداری خواهیم کرد و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هیچ کوتاهی نباشد.

وی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور این رزمایش فردا با محوریت اقتدار عاشورایی بسیجیان اجرا می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما بر این است که این رزمایش به شکل منظم و باشکوه برگزار شود و به تمامی اهداف خود در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دست یابیم.

ارسال نظرات