خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود خبر داد:

حضور ۲ گردان در رزمایش پایانی عاشورائیان حضرت رسول الله۲ در سمنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از حضور ۲ گردان نمونه از شاهرود در مرحله پایانی رزمایش عاشورائیان حضرت رسول الله۲ در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۳۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مرحله پایانی رزمایش عاشورائیان محمد رسول الله ۲ اظهار کرد: در این مرحله که پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سمنان برگزار می‌شود ۲ گردان نمونه از بسیجیان سپاه شاهرود در این رزمایش حضور می‌یابند.
وی افزود: مرحله اول این رزمایش با فراخوان گردان‌های بیت المقدس و امام حسین (ع) و امام علی (ع) در شاهرود با برگزاری رزمایش شامگاه و رزم شبانه و فراخوانی گردان‌ها در شهریورماه اجرا شد.
فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: مرحله دوم رزمایش حضور گرده‌های جهادی در محلات اسلامی، مناطق کم برخودار و روستا‌های محروم شهرستان شاهرود با حضور گروه‌های جهادی از اقشار مختلف بسیج از ابتدای شهریور تا پایان این ماه برگزار گردید.
وی با اشاره به مرحله آخر این رزمایش در استان همزمان با سراسر کشور گفت: مرحله پایانی این رزمایش با حضور گردان‌های نمونه استان در سمنان برگزار و نمایش اقتدار گروه‌های جهادی با حضور رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
عبیری با بیان اینکه این رزمایش با هدف نمایش اقتدار بسیجیان اجرا می‌شود افزود: امروز دشمنان ما ادعا‌های فراوانی را مطرح می‌کنند و تلاش دارند ما را از هدف اصلی انقلاب جدا کنند، اما این نمایش حضور به آن‌ها پیام دارد که تا بسیج هست این کشور و نظام در مسیر تعالی و رسد و تحقق آرمان‌های انقلاب و امام قدم خواهد گذاشت.
وی با اشاره به پاسخ دندان شکن سپاه به تروریست‌ها در منطقه گفت: این کار پاسخ روشن به تمام دشمنان ما در منطقه و جهان است که ما آمادگی کامل داریم از کشور خود در برابر هر تهدیدی چه کوچک و چه بزرگ دفاع کنیم و به فرموده رهبر انقلاب زمان بزن درو تمام شده و اگر یکی بزنند ده تا خواهد خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها