خبرهای داغ:

دیدار مسئولین بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود با خانواده شهدا+ تصاویر

فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود با خانواده شهیدان عرب نجفی، عرب حجی و صمدی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۱۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود با خانواده شهیدان عرب نجفی، مصطفی عرب حجی و محمدرضا صمدی دیدار کردند.
ابوذر مطهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و‌محلات خاتم الانبیا در این دیدارها با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با تاکید بر حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج آن در جامعه اظهار کرد: رهبر انقلاب در کلامی نورانی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را در حد شهادت معرفی می نمایند و این آن مسئولیت سنگینی است که بر دوش ما قرار دارد.
وی افزود: تلاش امروز دشمنان محمود فرهنگ ایثار و شهادت است اما کور خوانده اند چرا فرهنگ ایثار و شهادت امروز مرزهای جغرافیایی کشور ما را درنوردیده و در منطقه گسترش یافته و حتی در سایر قاره ها نیز شکوفا شده است.
مطهری به تاکید بر تداوم راه شهدا به همت همه اقشار مختلف بویژه بسیجیان سلحشور گفت: بسیجیان امروز ما مانند نسل پیروز دیروز در میدان با بصیرت و هوشیاری با تبعیت از ولی فقیه حضور دارند و با اقتدار به سه ا این مسیر نورانی را دنبال می کنند.
در این دیدارها خانواده شهدا با بیان خاطراتی از شهدا بر درخواست شهدا از مردم که پشتیبان نظام ولایت و انقلاب باشند تاکید کرده و از مسئولین خواستند خون شهدا را حفظ و بر خدمت به مردم تلاش کنند.
در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها