بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت بصیرت، فضای شهر و دیارمان ایلام را در برگرفت.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۵۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، با صدور پیامی از حضور بسیجیان استان ایلام در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت  بصیرت، فضای شهر و دیارمان ایلام را در برگرفت. و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس ، به ویژه سپاهیان حضرت محمد (ص) را زنده کرد. حضوری که قطعا برای دوست داران انقلاب اسلامی امیدواری  برای دشمنان قسم خورده آن ازجمله استکبار جهانی یأس و ناامیدی را در بر داشت و این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف ها همچنان بر آرمان های خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت، ایستاده و این مسیر را تا دست یابی به قله های بلند پیشرفت خواهد پیمود.

بدینوسلیه از باب لم یشکر الخالق و لم یشکر المخلوق ، اینجانب به عنوان خدمتگزار بسیجیان استان ایلام مراتب سپاس و قدر دانی خود را از حضور مخلصانه و هوشمندانه و با شور و شعور شما برادران  خواهران گردانهای بیت المقدس ، کوثر ، امام حسین(ع) و امام علی(ع) در اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 اعلام و نیز ارادت و قدر دانی خود را از مساعدت و همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، استاندار محترم ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، فرمانداران و مسئولین ، کارکنان ادارات و نهادها ، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداری ها ، صداو سیمای مرکز ایلام و همکاران خودم در تیپ 11 حضرت امیر(ع)، و تمامی فرماندهان سپاهای شهرستان ، و کارکنان ستاد امیرالمومنین(ع) را اعلام نمایم.

 سید صادق حسینی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

ارسال نظرات