امام جمعه درگز:

بالا رفتن قیمت سکه و ارز یک مساله روانی بود

امام جمعه درگز گفت: بالا رفتن قیمت سکه و ارز یک مساله کاملا روانی بود که امیدواریم این سیر نزولی قیمت‌ها و به تبع آن کاهش قیمت محصولات ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۱۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام ایروانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان درگز با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: رمز موفقیت نیرو‌های انتظامی که به حق مظهر عزت و اقتدار نظام هستند، ایمان و توکل به خدا و پیوند و اتصال قوی با مردم است.

وی خطاب به کسانی که جوانان را مایه مشکلات کشور می‌دانند، تشریح کرد: تجمع ده‌ها هزار نفری جوانان و بسیجیان در ورزشگاه آزادی برای دوستان نظام امید آفرین و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی است؛ در عرصه‌های مختلف فرهنگی، جهادی و اقتصادی همین جوان‌ها هستند که به عنوان حلال مشکلات با تمام قوا در صحنه حضور خواهند یافت.

امام جمعه درگز تحریم‌های اقتصادی را آخرین حربه دشمن دانست و خاطر نشان کرد: ملت ما بار دیگر این توطئه آمریکا را با شکست مواجه خواهند کرد و آمریکا سیلی محکم دیگری در این موضوع از جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

حجت الاسلام ایروانی گفت: عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری ملت بزرگ ایران سه واقعیت انکار ناپذیر است؛ ما این واقعیت را بار‌ها به دنیا نشان داده ایم که اگر دشمن یکی بزند ده تا می‌خورد.

امام جمعه درگز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بالا رفتن قیمت سکه و ارز یک مساله کاملا روانی بود که امیدواریم این سیر نزولی قیمت‌ها و به تبع آن کاهش قیمت محصولات ادامه داشته باشد؛ مسئولین باید با سیاست گذاری صحیح و مردم با قناعت و پرهیز از اسراف و احتکار خانگی در سرعت بخشیدن به این موضوع نقش خود را ایفا کنند.

حجت الاسلام ایروانی صدور احکام مفسدان و اخلالگران اقتصادی را یکی از خبر‌های مسرت بخش و شادی آفرین برای مردم دانست و ابراز کرد: انتظار داریم این حرکت جهادی قوه قضائیه تا ریشه کن شدن کامل همه اخلالگران اقتصادی تداوم داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم و مسئولین با همراهی دولت و ملت عراق حماسه اربعین حسینی را پر شور‌تر از هر سال برگزار کنند تا بار دیگر توطئه‌های دشمن برای آسیب زدن به این حرکت جهانی خنثی شده و مشت محکمی بر دهان آن‌ها بکوبیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها