فرماندار تربت حیدریه:

جمهوری اسلامی ایران پایگاه امن و باثبات منطقه است

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به پایگاه امن و باثبات منطقه تبدیل شده و به این توانمندی رسیده تا عوامل و عناصر ناامنی را هزاران کیلومتر آنطرف مرز‌ها مدیریت کند.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۳۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی رستمی در جمع نیرو‌های نظامی و انتظامی تربت حیدریه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به پایگاه امن و باثبات منطقه تبدیل شده و به این توانمندی رسیده تا عوامل و عناصر ناامنی را هزاران کیلومتر آنطرف مرز‌ها مدیریت کند.

وی افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران توانستند با اجرای یک عملیات دقیق نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی را فریب داده تا آن گاف بزرگ را در صحن سازمان ملل متحد ارائه کند و این بیانگر همین ثبات و اقتدار در کشور است.

رستمی اضافه کرد: در موضوع امنیت باید همه دستگاه‌ها و مردم نقش خود را به نحو مطلوب ایفا کنند، زیرا امنیت یک پدیده اجتماعی و با مشارکت بدست می‌اید لذا بنا نیست در سایه کارکرد‌های غیر موثر فقط پلیس را در این زمینه مقصر بدانیم.

فرماندار تربت حیدریه درپایان خاطرنشان کرد: در هیج جای دنیا با افزایش نیروی انسانی مشکل انتظامات را حل نکردند بلکه با بروز رسانی و فراهم کردن سیستم‌های هوشمند سعی شده تا علاوه بر نقش موثر در حوزه امنیت با پدیده‌های نو ظهور در امنیت اجتماعی برخورد کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها