خبرهای داغ:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اذعان کرد:

ساماندهی پسماندهای شهری و روستایی شهرستان تاکستان

جلیلوند گفت: در جلسه کارگروه پسماند بر ساماندهی پسماندهای شهری و روستایی در تمام نقاط شهرستان تاکستان تآکید شد و مقرر شد تا پایان سال همه این پسماندها به جایگاه پسماند متمرکز محمدآباد انتقال یابد.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۰۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد جلیلوند بیان کرد: در جلسه کارگروه پسماند بر ساماندهی پسماندهای شهری و روستایی در تمام نقاط شهرستان تاکستان بر ساماندهی پسماندها تاکید شد و مقرر شد تا پایان سال همه این پسماندها به جایگاه پسماند متمرکز محمدآباد انتقال یابد.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان افزود: همچنین مصوب گردید تمامی نخاله های ساختمانی تخلیه شده در حاشیه جاده ها و کمربندی های شهرها با مشارکت شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی پاکسازی شود و این کار به صورت مستمر در هفته یکبار انجام گیرد.
 
جلیلوند ابراز داشت: شهرداری ها مکلف شدند تا نسبت به معرفی جایگاه نخاله های ساختمانی با کسب نظز محیط زیست اقدام نمایند.
جلیلوند تصریح کرد: از دیگر مصوبات این نشست اقدام مشترک اداره محیط زیست و شبکه بهداشت جهت بازدید مطب ها و درمانگاهها و تصمیم گیری در خصوص انتقال پسماندهای پزشکی و عفونی به مراکز مجاز بود.
وی در پایان گفت: از شهرداری ها خواسته شد از طریق تلویزیون های شهری و استفاده از بیلبوردهای شهری نسبت به تنویر افکار عمومی در راستای تبیین اهمیت و نقش محیط زیست در ارتقای سلامت جامعه اقدام کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها