خبرهای داغ:
صادر شد:

بیانیه بسیج طلاب حوزه علمیه مولاوردیخان قزوین به مناسبت تصویب قانون FATF توسط مجلس

FATF به ظاهر سعی دارد جلوی تخلفات مالی به ویژه پولشویی را بگیرد اما در حقیقت این سازمان اهرم فشاری برای محقق شدن اهداف جهانخوارانه دولتمردان آمریکا است و تمام توان خود را برای فشار به کشورهای مخالف سیاست‌های ایالات متحده‌ آمریکا، آن هم از طریق اعمال تحریم‌هایی با دلایل واهی و غیرمستند، به کارگرفته است.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۸۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بسیج طلاب حوزه علمیه مولاوردیخان قزوین در راستای تصویب قانون FATF توسط مجلس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است:
وَ لَنْ تَرْضي‏ عَنْکَ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصاري‏ حَتَّي تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَي اللَّهِ هُوَ الْهُدي‏ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذي جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَ لا نَصيرٍ(بقره120) 
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی) و از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.  
همانگونه که درباره «برخی کنوانسیون‌های بین‌المللیِ اخیراً مطرح‌شده در مجلس» گفتیم، مجلس شورای اسلامی که رشید و بالغ و عاقل است، باید مستقلاً در موضوعاتی مثل مبارزه با تروریسم یا مبارزه با پولشویی قانون‌گذاری کند. (امام خامنه ای مدظله العالی)  
قانون FATF که طی دو سال و نیم گذشته در جامعه ایران شناخته شده، نامی است که همواره با مضمون تحریم عجین بوده است زیرا این سازمان قریب به ۸ سال پیش به بهانه‌های مختلف و غیرقابل اثبات، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده و موج گسترده‌ای از انواع فشارهای مالی را علیه آن راه‌اندازی کرده است و هر روز بر شدت آن افزوده می‌شود؛ به طوری که در گذشته هفته‌ای نبوده که سنای آمریکا و هم دستانشان لایحه و یا بیانیه‌ای علیه ایران و تشدید تحریم‌ها تصویب و صادر نکرده باشند. 
 FATFبه ظاهر سعی دارد جلوی تخلفات مالی به ویژه پولشویی را بگیرد اما در حقیقت این سازمان اهرم فشاری برای محقق شدن اهداف جهانخوارانه دولتمردان آمریکا است و تمام توان خود را برای فشار به کشورهای مخالف سیاست‌های ایالات متحده‌ آمریکا، آن هم از طریق اعمال تحریم‌هایی با دلایل واهی و غیرمستند، به کارگرفته است.  
و اما باید گریست به حال ملتی که نمایندگانشان با علم به دشمنی تمام نشدنی آمریکا با ملت ایران و با اذعان وزیرامورخارجه درمجلس که گفتند:« نه بنده و نه آقای رئیس جمهور نمی‌توانیم تضمین بدهیم با پیوستن به این کنوانسیون مشکلات حل خواهد شد»؛ باز هم به اتفاق عده ای از نمایندگان ساده لوح و .... در اقدامی عجیب به تصویب این لایحه در مجلس رای مثبت دادند. هیچ یادمان نمی رود که آقای ریس جمهور و وزیرمحترم خارجشان چگونه نسبت به موفقیت صدرصدی برجام تضمین دادند و حتی آب خوردن مردم را نیز به آن گره زدند؛ دیدیم که در نهایت، عاقبت آن تضمین ها چه شد وای به حال FATF که دولتمردان نسبت به آن هیچ تضمینی هم نمی دهند.   
جای بسی تاسف است ؛ نمایندگانی که مردم و ملت را غریبه و نامحرم می پندارند و قانون شفاف شدن رای نمایندگان را تصویب نمی کنند؛ درمقابل، بیگانگان و مستکبران و در راس آن شیطان اکبر، آمریکا را محرم مهمترین اسرار کشور می دانند و رای به شفاف شدن مسایل مالی کشور در نزد آنان می دهند که این شفاف شدن مسایل مالی قطعا و یقینا مطلوب و محبوب دشمنان قسم خورده ما است.  
حضرت امام خامنه ای در بیانات اخیر خود در جمع بسیجیان فرمودند :« عده‌ای در تلاش برای القای این تفکر به جوانان هستند که هیچ راه‌حلی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد و  دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این جمع‌بندی برساند که در کشور بن‌بست است و هیچ راهی جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل آمریکا وجود ندارد. کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می‌کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند.»  و مگر جز این است که تصویب این قانون توسط نمایندگان مجلس مصداق این است که هیچ راه حلی جز پناه بردن به دشمن برای حل مسایل و  مشکلات کشور وجود ندارد!!!  
 لذا ما بسیجیان حوزه علمیه مولاوردیخان قزوین ضمن محکوم کردن تصویب این قانون با لبیک به ندای مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای هرگز اجازه نخواهیم داد که عده ای، جوانان عزیز ما را فریب دهند و راه برون رفت از مشکلات کشور را تکیه و اعتماد به دشمنان معرفی کنند و تا پای جان درمقابل خائنین و منافقین خواهیم ایستاد. انشاء الله   وسلام علی من اتبع الهدی
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها