خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

تلاش دشمن دلسرد کردن مردم از نظام /اتحاد و هوشیاری ملی عامل پیروزی

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود با بیان اینکه دشمن در عملیات روانی خود می‌خواهد انقلاب اسلامی را در مقابل مردم قرار دهد گفت: اتحاد و انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه دشمن را در توطئه‌های خود شکست خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۸۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در گردهمایی هیئت صالحین بسیجیان پایگاه بشری حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود در محل پایگاه در سخنانی با اشاره به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز دشمنان نمی‌توانند این اقتدار و عزت را ببینند و برای همین هم متحد شده اند تا در چهل سالگی انقلاب اسلامی ما را به زانو در بیاورند.
وی افزود: دشمنان قسم خورده ما امروز با توجه به شکست در تمام توطئه‌های خود تلاش دارند با ایجاد شکاف در کشور و عملیات روانی بین صفوف ملت جدایی ایجاد کرده و مردم را نسبت به نظام و انقلاب و ولایت دل سر و زده نمایند.
این کارشناس سیاسی بسیج با تاکید بر اینکه راه عبور از این مشکلات اتحاد و انسجام و همدلی همه قشر‌های جامعه است گفت: دشمن در عملیات روانی خود می‌خواهد انقلاب اسلامی را در مقابل مردم قرار دهد و از این مسیر بتواند با عناصر نفوذی خود به اهداف شوم خود دست یابد.
وی با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر ادامه داد: تلاش دشمن در جنگ اقتصادی و عملیات روانی ناامید کردن مردم از انقلاب و قرار دادن مردم در مقابل نظام است و باید هوشیار بود و در مسیر دشمن حرکت نکرد.
مصطفوی با بیان اینکه اگر با هم متحد باشیم و از ولایت فقیه تبعیت کنیم دشمن در توطئه‌های خود شکست دوباره خواهد خورد گفت: شهدا و امام راحل به ما یاد دادند باید در مقابل دشمن ایستاد و عقب نشینی نکرد، چون اگر ایستادگی کرد موفقیت حاصل خواهد شد و باید این امتحام الهی را با صبر و استقامت پشت سر بگذاریم چرا که پیروزی از آن صابرون است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها