خبرهای داغ:
در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

دفتر نمایندگی اوقاف در میامی افتتاح شد

در آیینی با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی افتتاح و رضا قاضی پور به‌عنوان سرپرست این دفتر معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۹۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این آیین که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، فرماندار میامی، امام‌جمعه میامی و تنی چند از مسئولان شهرستان و هیات امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این شهرستان برگزار شد، دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان میامی به‌صورت رسمی شروع به فعالیت کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این آیین با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان میامی اظهار کرد: پیش از این مدیریت و نظارت بر موقوفات و بقاع متبرکه این شهرستان بر عهده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود بود و به دلیل فاصله حدود ۸۰ کیلومتری مرکز این شهرستان از شاهرود، هیات امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، متولیان و مراجعین با مشکلاتی روبه‌رو بودند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی افزود: به‌منظور ارائه خدمات بهتر و سهولت در انجام فرایند‌های اداری، با پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز راه‌اندازی دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه میامی اخذ و این دفتر راه‌اندازی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها