مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: اجرای اردوی کاروان راهیان نور حاصل هماهنگی صمیمانه و دوستانه بین آموزش و پرورش استان و سپاه حضرت عباس (ع) است و هر سال بر شکوه و عظمت این برنامه افزوده می شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۶۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری در جمع دانش آموزان دختر ناحیه ۲ اردبیل در اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی اردبیل اظهار داشت: اجرای اردوی کاروان راهیان نور حاصل هماهنگی صمیمانه و دوستانه بین آموزش و پرورش استان و سپاه حضرت عباس (ع) است و هر سال بر شکوه و عظمت این برنامه افزوده می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در هر مراسمی که با عنوان بسیج برگزار می‌شود شایسته است که در آن یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ذکر شود.

وی افزود: اجرای چنین برنامه‌هایی بیانگر این مطلب می‌باشد که همچنان فرهنگیان و دانش آموزان آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیگیری می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: اردوی راهیان نور یک اردوی زیارتی، فرهنگی و تربیتی است و تمامی انی عناصر در آن نهفته است.

وی خاطر نشان ساخت: این حرکت در راستای سند تحول بنیادین بوده و اعتقاد ما بر این است که تعلیم و تربیت صرفا در مدرسه و کلاس و بر اساس محتویات کتب درسی اتفاق نمی‌افتد بلکه بناست که از این مدارس دانش آموزانی تحویل جامعه شوند که در رشد و شکوفایی و پیشرفت آینده انقلاب اسلامی نقش جدی و مؤثری ایفا کنند.

رییس ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دستگاه تعلیم و تربیت می‌خواهد یک انسان همه بعدی تربیت کند که در برگیرنده شخصیت اجتماعی، دارای توان علمی، توان شناخت فضا‌های بین المللی و داخلی و ... باشد.

احمد ناصری کاروان راهیان نور را در راستای نظام تعلیم و تربیت برشمرد و خاطر نشان ساخت: یکی از اهداف اصلی این اردوها، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس می‌باشد.

گفتنی است ۲۲۵ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه دو اردبیل در اولین کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمالغرب شدند.
ارسال نظرات