فرماندار قرچک انتقاد منطقی از دولت توسط جناحهای مختلف را باعث رشد کشور دانست و ابراز کرد: نقد غیر منصفانه آسیب پذیر است، باید از نقدهای سازنده به نحو احسن استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۶۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بهمن خطیبی فرماندار قرچک عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه نقطه مشترک همه ما در کشور، وحدت در برابر دشمن است، گفت: این اندازه نوسانات ارزی و مشکل معیشتی کافی بود تا در هر کشوری رخ دهد تا کمر آن ملت را بشکند، اما مردم ما متفاوت هستند و در برابر سختی ها مقاومت می کنند.
وی با اشاره به تاریخ مطبوعات کشور، اذعان کرد: تاریخ ما غرور آفرین است، زمانی که در بسیاری از کشور ها بحث کتاب و کتابخوانی رواج نداشت در 175 سال پیش ما روزنامه چاپ می کردیم.
این مقام مسئول با ابراز اینکه خبر برای این است که احساس زنده بودن به آدم دست دهد و موجودیت جامعه را به رخ کشد، افزود: مطبوعات ایران، هویت تاریخی بسیار قدرتمند و ریشه داری دارد، جریان رسانه از سنسورهای اصلی جامعه است و مسئولین باید نسبت به آن واقف باشند.
وی انتقاد منطقی از دولت توسط جناحها را باعث رشد کشور دانست و با بیان اینکه هیچ مدیر بی اشتباهی وجود ندارد، ابراز کرد: نقد غیر منصفانه آسیب پذیر است، باید از نقدها به نحو احسن استفاده کرد.
خطیبی گفت: یکی از رازهای سرپا ماندن این نظام، همدلی و انسجام درونی بین همه نهادها علی‌رغم وجود اختلاف سلیقه‌ها است، حتی افرادی که بسیار نقد دارند و زیر مشکلات هستند، در برابر هجمه‌های دشمنان متحد هستند.
فرماندار قرچک گفت: حتی جریان‌هایی که منتقد دولت هستند هم باید در فعالیت‌های ما حضور داشته باشند چرا که انتقاد باعث پیشرفت می‌شود. گاهی متاسفانه به جای انتقاد، بداخلاقی صورت می‌گیرد که مضر است و آسیب می‌زند، باید از نظرات مختلف در جهت اصلاح خودش استفاده کند./

ارسال نظرات