خبرهای داغ:
امام جمعه بیارجمند:

اعضای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد سربازان عرصه فرهنگ/ برنامه‌ریزی برای مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمن

امام جمعه بیارجمند کانون‌های فرهنگی هنری روستایی مساجد، را مرکزی برای برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در روستا‌ها عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی فرهنگی در تمام عرصه‌های ساختاری جامعه از جمله توسعه پایدار روستا‌ها امری ضروری است.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۵۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
اعضای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد سربازان عرصه فرهنگ/برنامه‌ریزی برای مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد احمدی در نشست با مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان سمنان و جانشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: کانون‌های مساجد روستایی با انجام فعالیت‌های مختلف نماینده‌ای از دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم روستا‌ها هستند که نقش موثری در ارتقای شاخصه‌های فرهنگی دارند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی در ایران افزود: دشمن امید خود در زمینه نظامی را از دست داده و به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده است که دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه باید آمادگی لازم را داشته باشند.
احمدی با بیان اینکه در حال حاضر که از تهاجم نظامی ضد نظام اسلامی خبری نیست و دشمن به سمت و سوی مسائل فرهنگی و جنگ نرم رفته است و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید برای مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمن برنامه‌ریزی کنند متذکر شد: اعضای کانون‎های فرهنگی هنری مساجد سربازان عرصه فرهنگ هستند زحمات اعضای این کانون‌ها فراموش نمی‌شود.
امام جمعه بیارجمند ادامه داد: مساجد می‌توانند به عنوان مهمترین مراکز تبلیغ و ترویج احکام و معارف دین مبین اسلام، تربیت افراد، جذب جوانان و مقابله با انحراف آنان اثرگذار باشند، لذا باید توجه بیشتری به مساجد و کار‌های فرهنگی در آن داشته باشیم.
وی تاکیدکرد: کانون‌های مساجد ظرفیت خوب و ارزشمندی هستند که باید در بخش‌های مختلف جامعه از جمله روستا‌ها و مناطق محروم به فعالیت‌های فرهنگی بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها