خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی استانی " شهدای دانشجو" عنوان شد،

امروز در فضای مجازی و در بعد رسانه دچار هجمه هستیم

در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی استانی "شهدای دانشجو" بسیج دانشجویی بر هجمه دشمنان در فضای مجازی و در بعد رسانه تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۳۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی استانی "شهدای دانشجو" با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرماندهی و کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان و جمعی از دانشجویان بسیجی سراسر استان در مجموعه فرهنگی شهید کلاهدوز برگزار شد.
در این مراسم مرتضی دهرویه فرمانده بسیج دانشجویی استان هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی و تقویت بدنه کادر بسیج دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: در این دوره میزبان مسئولین بسیج، جانشینان آنان و نیرو‌های موثر در دانشگاه‌ها هستیم.
وی خاطر نشان کرد: این دوره‌های در مرحله بعدی و ان شا الله بعد از ایام اربعین در شهرستان‌ها در قالب دوره‌های تشکیلاتی و توانمندسازی بصیرتی-معرفتی انجام خواهد شد.
دهرویه هدف از برگزاری این دوره را با سخنی از رهبر انقلاب که در دیدار اخیر خود پیرامون فضای مجازی مطرح نمودند، تبیین نمود و گفت: امروز در فضای مجازی و در بعد رسانه دچار همجه بسیار شدید و همه جانبه دشمن هستیم و بدین جهت سمت و سوی این دوره به سمت بررسی و واکاوی بیشتر فضای مجازی خواهد بود.
فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به هدف اصلی ایجاد بسیج دانشجویی و هدف اصلی از دستور تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب تاکید کرد: نزدیکی و همکاری بیش از پیش این دو نهاد مهمترین هدف از ایجاد بسیج دانشجویی و طلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها