خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات تیراندازی تفنگ بادی بسیجیان ورزشکار هندیجان

مسئول کانون بسیج ورزشکاران هندیجان گفت:در راستای ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط به همین منظور مسابقات تیراندازی تفنگ بادی در تمام مقاطع سنی برای بسیجیان ورزشکار با شرکت ۷۰نفر در سالن ورزشی استادیوم تختی هندیجان برگزار ودر پایان به نفرات برتر هدایایی اهداء شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۶۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
مصطفی حشوشی در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی یکی از ورزش های مورد علاقه بسیجیان ورزشکار است که برای تشویق و ایجاد انگیزه ورزشی  این مسابقه پرهیجان در تمام مقاطع سنی برای ورزشکاران رشته تکواندو برگزار شد.
 
وی افزود:یکی از اقدامات خوب تشکیل حلقات صالحین و شرکت ورزشکاران بسیجی رشته تکواندو در این کلاس های آموزشی است که ورزشکاران می توانند آموزش های روخوانی قرآن و احکام شرع را به راحتی یاد بگیرند.
 
 
وی بابیان مسابقات دوچرخه سواری با شرکت بسیجیان ورزشکار گفت: با فراخوانی بسیجیان ورزشکار مسابقات دوچرخه سواری با شرکت بیش از ۶۰نفر ورزشکار بسیجی در هندیجان برگزار شد که در پایان مسابقات به نفرات برتر هدایایی اهداء شد و اینگونه مسابقات پرطرفدار همراه با استقبال ورزشکاران شهرستان  در تمام رشته ها به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در آینده  برگزار خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها