سید ساجد یعقوبی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۵۴ هزار حلقه لاستیک بین ناوگان اتوبوسی استان اردبیل توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۶۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی رحمتی در جلسه شرکت‌های حمل و نقل استان اردبیل اظهار داشت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به رانندگان خدمات سفر استان برای دو هزار و 285 راننده کارت هوشمند صادر کرده و 11 هزار و 365 راننده با 7 هزار دستگاه کامیون در استان فعالیت دارند.

ویی با اشاره به این که 60 دستگاه ناوگان برای حمل نهاده‌ها به بندر امام اعزام می‌شود گفت: در نیمه نخست امسال بیش از2 میلیون تن کالا از استان به سراسر کشور توزیع شده و تاکنون بیش از 18 هزار برگ بارنامه صادر و 251 هزار تن کالا به مناطق مختلف کشور صادر شده است که تمامی این موارد بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: از جمله کالاهای حمل شده از استان می‌توان به سیمان، گندم، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، گازوییل و هندوانه و آرد اشاره کرد که امیدواریم برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه ما را به توسعه حمل و نقل کالا در استان سوق دهد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

رحمتی تصریح کرد: 87 شرکت فعال حمل و نقل کالا و سیمان در استان فعالیت دارند و در سایه تلاش بخش حمل و نقل هم‌اکنون وضعیت حمل و نقل در استان عادی و روان است و هم‌اکنون به دنبال رفه مشکلات رانندگان در زمینه لوازم یدکی هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را نیز به حداقل برسانیم.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از پنج هزار حلقه لاستیک در ناوگان باری و اتوبوسی استان توزیع شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای بررسی و رفع مشکلات انجام یافته که تمامی این موارد با هدف ارائه خدمات مطلوب به ناوگان اتوبوسی و باری استان انجام یافته و تلاش بر این است که این برنامه‌ها تداوم یابد.

ارسال نظرات