سید ساجد یعقوبی
در حاشیه مسابقات پارا آسیایی جاکارتا:
ورزشکاران ملی پوش استان اردبیلدر رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۶۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این رقابت‌ها تیم ملی گلبال ایران در بازی نهایی با درخشش بی نظیر کاپیتان و گلزن اردبیلی خود حسن جعفری و برتری ۸ بر ۳ در مقابل تیم قدرتمند چین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در این بازی ها ۷ گل از ۸ گل ایران را حسن جعفری چهره شاخص و گلزن اردبیلی به ثمر رساند و حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محمدپرنیا ۳ ملی پوش اردبیلی حاضر در این رقابت‌ها بودند.

جانباز سر افراز ونام آشنای کشورمان جلیل باقری جدی نیز در رشته دو ومیدانی در ماده‌های پرتاب وزنه وپرتاب دیسک این رقابت‌ها توانست به دو مدال نقره وعنوان نایب قهرمانی دست یابد. این قهرمان اردبیلی درپرتاب وزنه پرتاب حد نصاب ۱۰ متر و ۶۷ سانتی متر را در کارنامه خود به ثبت رساند.

دررقابت‌های بسکتبال با ویلچر که محسن طلوعی از اردبیل پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی را برتن داشت توانست به همراه دیگر ملی پوشانش با نتیجه ۶۸ بر ۶۶ حریف ژاپنی خو را شکست داده و آخرین طلای کاروان ایران در این بازی‌ها را به نام خود کنند

زهرا حبیبی هم که بعنوان اولین بانوی اردبیلی در بازی‌های آسیایی جاکارتا در تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان حضور داشت چهارمی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در مجموع سوغات ورزشکاران اردبیلی از جاکارتا کسب ۴ مدال طلای تیمی و ۲ مدال نقره می‌باشد.
کاروان ایران هم بر سکوی سوم آسیا ایستاد.

بهنامجو استاندار اردبیل هم در پیامی درخشش قهرمانان ادربیل را در رقابت‌های ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی تبریک گفت
ارسال نظرات