سید ساجد یعقوبی
طی حکمی از سوی استاندار اردبیل:
‌ با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل ، فتح اله دادگر به عنوان شهردار شهر تازه کند مغان معارفه شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۸۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
فتح اله دادگر شهردار تازه کند شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی علایی در مراسم تودیع و معارفه شهردار تازه کند ضمن قدردانی از زحمات شهرداران سابق و سرپرست شهرداری با اعطای حکم انتصاب "فتح الله دادگر" از طرف استاندار اردبیل برای شهردار جدید آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: شهرداری‌های به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی بایستی با جلب مشارکت‌های عمومی و درآمد زایی و جذب سرمایه گزار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای عمران و آبادانی شهر‌ها تلاش نمایند.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: به دلیل شرایط شهرداری‌ها در شهر‌های کوچک ولت نیز از محل‌های مختلف اعتباراتی را در اختیار شهرداری‌ها می‌گذارد و انتظار داریم ضمن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، در سیما و منظر و مبلمان شهری و آسفالت معابر اقدامات خوبی صورت پذیرد.

علایی از تخصیص ۳ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای شروع حرکت در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شهر تازه کند خبر داد و گفت: امیدواریم مردم شریف شهر تازه کند نیز با پرداخت عوارض و بدهی‌ها در کنار شهردار بوده و کمک نمایند تا در ماه‌های آتی شاهد آسفالت معابر و بهبود وضعیت ورودی‌های شهر و تکمیل ساختمان آتش نشانی و تحولات قابل ملموسی در شهر تازه کند باشیم.
ارسال نظرات