احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه میناب
حجت الاسلام رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه میناب گفت: فقط عاشقان امام حسین(ع) سعادت پیاده روی اربعین نصیبشان می شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۵۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه میناب حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم اربعین حسینی را مهر تاییدی بر حقانیت قیام امام حسین(ع) برای جهانیان دانست و گفت: یزیدیان زمان همیشه در پی اختلاف افکنی بین مسلمانان بوده و هستند ولی با فرا رسیدن محرم بخصوص اربعین حسینی شور و حرارتی بین مسلمانان جهان بوجود می آید که حتی دشمنان به تحسین این واقعه بزرگ بر می آیند.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان باید ولایت مدار و موقعیت شناس باشیم گفت:کسانی که در روز عاشورا امام حسین(ع) و یارانش را به شهادت رساندند کافر نبودند بلکه مسلمان بودند و نماز را در روز عاشورا به جماعت اقامه کردند ولی بی بصیرتی و دنیا پرستی سپاه عمر سعد حادثه عظیم و دلخراش کربلا را رقم زدند.

حجت الاسلام رهنمای دشمنی کفار با اسلام را ریشه ای خواند و گفت: از صدر اسلام تا کنون دشمنان در صدد ضربه زدن و نابودی اسلام بوده و هستند و امروز تمام دنیای کفر با هم متحد شده اند تا نور اسلام را خاموش کنند اما غافل از آنند که اراده خداوند است که حق پایدار باشد و باطل نابود شود.

این مسئول اظهار داشت: در روز اربعین مسلمانان تمامی دنیا بخصوص شیعیان و دلباختگان امام حسین(ع) حضور دارند که نشان از اتحاد و همدلی مسلمانان جهان می باشد و دشمنان اسلام بخصوص آمریکا و اسرائیل از این اتحاد و یکپارچگی مسلمانان به شدت هراسانند.

رهنمای با بیان اینکه شرکت در پیاده روی اربعین حسینی باعث درماندگی و مایوس شدن دشمنان اسلام می شود گفت: امروز هر مسلمانی که توان شرکت در پیاده روی اربعین را دارد نباید لحظه ای درنگ کند و با حضور خود و لبیک به امام حسین(ع) به دشمنان بفهماند که جان بر کفانی محکم و استوار دنباله رو قیام و نهضت امام حسین(ع) هستند و انشاالله به یاری خداوند با ظهور حضرت مهدی(عج) تمامی بساط کفر برچیده خواهد شد و حکومت الهی در زمین جاری خواهد شد.

 

ارسال نظرات