خبرهای داغ:
برگزار شد:

یادواره شهید گرامی در شهر شریفیه

یاواره شهید گرامی در راستای برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین ویژه کنگره در شهر شریفیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۵۳۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این مراسم با حضور اقشار مختلف شهر شریفیه و ورزشکاران نونهال شایسته ژیمناستیک در سالن ورزشی میثاق برگزار گردید.
در این همایش اکبر کرمی عضو شورای شهر شریفیه و از رزمندگان دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهدا زنده نگهداشتن جهاد و شهادت است. یکی از مولفه های قدرت فرزندان این آب و خاک شهادت طلبی و مقاومت است که دشمنان به دنبال کم رنگ جلوه دادن این ارمان هستند. ورزشکاران در دفاع از ارزش ها در میدان نبرد سرآمد بودند و شهدای این قشر مردانگی را هم در جهاد و هم در میدان مسابقه ترجمه کردند.
درویشی مدیراداره ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش ، شهدا را کانون انقلاب و مظهر تمام ایثار و فداکاری برشمردند.
وی در ادامه اظهار داشت: در این همایش ها که با نام شهدا برگزار می شود باید دوستی و همدلی در بین اقشار مردم ترویج شود. مسیری را که این عزیزان برای جامعه ترسیم کردند همواره به سوی ترقی و عزت خواهد بود.
محسن بهتویی مسئول باشگاه میثاق شریفیه در این خصوص گفت: امنیت جامعه بدون ایثار و از جان گذشتگی میسر نمی شود. شهدا قهرمانان واقعی امت هستند. وظیفه همگان بوده تا از کسانیکه برای انقلاب و آرمانهایش سنگ تمام گذاشتند دفاع کنیم.
صادق چگینی از مربیان و برگزار کنندگان همایش گفت: این همایش با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهید گرامی برگزار گردید و از مهندس جوادی ،اقای زنگنه رییس و دبیر هیت ژیمناستیک شهرستان البرز، درویشی مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز، هیت رزمندگان اسلام وسرهنگ مددخانی ،محسن بهتویی رییس باشگاه فرهنگی ورزشی میثاق، اعضای شورای شهر شریفیه، استاد بهاری و تمامی عزیزان که ما را در برگزاری این همایش یاری کردند تقدیر و تشکر می کنیم.
همایش با هدف ترویج فرهنگ شهدا در همه شئونات زندگی جامعه مورد هدف برگزار گردید، برای نجات انقلاب نیازمند پرورش نسل نو با تفکرات انقلابی برمبنای آرمانها و ارزش ها هستیم.
در پایان این همایش به شرکت کنندگان لوح تقدر و مدال با حضور مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز برگزار شد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها