خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

بهشت انتظار شهدا را می کشد/ خط مقدم انقلاب امروز کشورهای همچون یمن، سوریه، و حتی نیجریه است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون همین شهدای بزرگوار به جایی رسیده که هر نقطه‌ای از رژیم صهیونسیتی را بخواهیم از راه دور هدف قرار می دهیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۸۵۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین یادواره شهدای شهرستان قزوین با حضور مسوولان استانی، نظامی و انتظامی استان در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.
آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در این مراسم بیان کرد: اگر بخواهیم گزارشی از شهدا بگیریم، یک گزارش خداوند از شهدا داده و از حال و هوای آنها صحبت می‌کند. آنچنان که در قران فرموده شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و توجه به این امر، فهم ما را نسبت به شهدا بالا می‌برد.
وی گفت: خداوند راجع به شهدا می‌فرماید بهشت انتظار آنها را می کشد و اگر در روایات جستجو کنیم شهدا خود را معرفی می‌کنند چرا که شهدا برای اجرای فرمان خدا به شهادت رسیده و جان‌فشانی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امروز قیام و انقلاب ما از مرزهای ایران عبور کرده و جهان اسلام و مستضعفین را تحت تاثیر قرار داده است.
آیت اله عابدینی ضمن اشاره به فراگیر شدن انقلاب اسلامی در جهان عنوان کرد: امروز خط مقدم انقلاب کشورهای دیگر همچون فلسطین ، یمن، سوریه، و حتی نیجریه است آنچنان که موج این انقلاب چهار گوشه عالم را فراگرفته است.
وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون همین شهدای بزرگوار به جایی رسیده که هر نقطه‌ای از رژیم صهیونسیتی را بخواهیم از راه دور هدف قرار می دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به این جمله که راه قدس از کربلا می‌گذرد تصریح کرد: به زودی شاهد برچیده شدن بساط ظلم و ستمی رژیم صهیونسیتی خواهیم بود و فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برچیده شدن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.
آیت اله عابدینی عنوان کرد: برخی افراد در جامعه به فرموده رهبر جای جلاد را با شهید عوض کرده اند در حالیکه پاک‌ترین سربازان حامی دین، راهی زندان شده در حالیکه عده‌ای مورد حمایت دشمنان در خیابان ‌ها به می‌چرند.
وی گفت: پیام ما به شهدا این است که ما در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم غبار فراموشی یاد و آرمان شهدا را بپوشاند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها