خبرهای داغ:
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح

خائنین باید از جنازه ما رد شوند تا به خون شهدای خیانت کنند/ ما مطالبه گر هستیم چرا که برای این نظام خون داده ایم

سردار شکارچی عنوان کرد: به خانواده های شهدا می گوییم که باید از روی جنازه ما رد شوند تا به خون شهدای شما خیانت کنند. خون شهیدان شما به نهالی غیرقابل شکست بدل شده و لرزه به بدن دشمن انداخته است.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۱۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم یادواره شهدای شهرستان قزوین بیان کرد: مراسماتی که بنام شهدا برپا می کنیم برای میثاق مجدد با شهدا، جهت فراموش نکردن آنها است چون شهیدان در اوج سعادت و تعالی هستند.
وی گفت: اگر انسان همه مراحل انسانیت را بپیماید به درجه شهادت می رسد لذا شهدا به تجلیل ما نیاز ندارند و ما نیازمند شهدا هستیم.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خاطراتی از دوران جنگ در عملیات کربلای پنج اظهار کرد: شور و شوق شهدا برای حضور در عملیات ها بسیار معنوی بود و با حال و هوایی زهرایی وارد عملیات شده و تعدادی از این عزیزان در اوج مطلومیت در همان ابتدای عملیات به شهادت رسیدند و رزمندگان در مقابل گلوله های تانک قهرمانانه ایستادند.
سردار شکارچی در ادامه عنوان کرد: خانواده و فرزندان شهدا سختی های زیادی را متحمل شده اند و قطعا هیچ مسوولی نمی تواند پاسخگوی این سختی ها باشد.
وی با اشاره به زندگی شهید مولودی زاده افزود: اگر یک نفر امروز در جامعه صد سال برای نظام خدمت کند ارزشش به اندازه یک قطره خون این شهید نیست و نمی توان حق این شهید عزیز را ادا کرد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بعضی ها در کشور نمی دانند ما با چه قیمتی به این اقتدار رسیده ایم، عده ای به دنبال شهوت قدرت و خیانت و سیاست و عده ای غافل و جاهل هستند که پست مسوولیت را نیز اشغال می کنند.
مراسم شهدا باید مسیر انقلاب را برای نجات مستصعفین عالم بسترسازی کند.
سردار شکارچی تصریح کرد: مراسم شهدا باید مسوولیت پذیری ها را افزایش دهد و محقق کند. مراسم شهدا باید مسیر انقلاب را برای نجات مستصعفین عالم بسترسازی کند. ما مطالبه گر هستیم چرا که برای این نظام خون داده ایم و نمی گذاریم کسی به خون شهدا خیانت کرده و از مظلومیت این شهدای عزیز سو استفاده کند.
وی یادآور شد: به خانواده های شهدا می گوییم که دشمنان داخلی باید از روی جنازه ما رد شوند تا به خون شهدای شما خیانت کنند. خون شهیدان شما به نهالی غیرقابل شکست بدل شده و لرزه به بدن دشمن انداخته است.
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: امروز هرچه نیاز داشته باشیم در اختیار داریم و تولید می کنیم. دستاورد چهل سال اقتدار انقلاب موجب شده تا گلوله های رزمندگان اسلام خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی گرفته و در همه زمینه ها از صد برابر تا هزار برابر رشد کرده ایم.
سردار شکارچی مطرح کرد: جای تاسف است که امروز نباید پرچم آمریکا بر راس کاخ سفید وجود داشته باشد چرا که و نابودی آمریکا محقق نشد زیرا خائنین به انقلاب نگذاشتند دستاوردهای انقلاب به ثمر بنشیند و لذا امروز شاهد فجایعی همچون فجایع یمنی هستیم.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بیان کرد: ما از همه موانع به برکت خون شهدا می توانیم عبور کنیم چون شهدا ریسمان ولایت را در یک دست و برائت از دشمنان را در دست دیگر گرفته و از همه موانع عبور کردند و امروز هم اگر آسیبی به جمهوری اسلامی وارد نمی شود به برکت شهداست.
وی گفت: هر چه در مسیر انقلاب شهید بیشتر می دهیم دوام و قوام انقلابمان بیشتر میشود این مسیر که مسیری همراه با تفکر عمیق و کاملا روشن است را انتخاب کردیم. امروز تهدید دشمن مسیر دیگری را انتخاب کرده که یک جنگ ادراکی و عملیات روانی و جنگ رسانه ای است که خطر بزرگی برای جامعه جوان ما می باشد و در این برهه نیاز به بصیرت دارد. امروز خطر سهمگین و هشداردهنده است. همه دستاوردهای انقلاب را به جوانان بد نشان می دهند و هر چه بد و پلیدی است خوب جلوه می دهندو
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: همه ما باید در این صحنه جنگ پیچیده نقش آفرینی کنیم. صحنه جنگ نرم به مراتب خطرناک تر و پبچیده از جنگ نظامی است.
خانواده های شهدا و ایثارگران با پیوند شریعت و ولایت دهان آمریکا و اسراییل و عوامل داخلی آنها را خرد می کنند.
سردار شکارچی افزود: ما اعتقاد داریم تا زمانیکه سه رکن اساسی نظام شامل شریعت، ولایت و انسجام امت اسیب ندیده همچنان دشمن سرافکنده خواهد بود. امروز مسوولان نالایق کم کاری های خود را به رهبری نسبت می دهند و بعضی افرادی که در اقلیت هستند با رای مردم در کرسی نمایندگی مجلس می نشینند از ولی فقیه تبعیت نمی کنند و عده کمی نفوذی و نوکران اربابان غرب
آمریکا غلط بکند که برای ما تهدید باضد. تهدید اصلی ما خیانتکاران هستند که نفوذی همین ایادی بوده و ما باید هوشیار باشیم.
وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت است و هسته و مغز این امت خانواده های شهدا و ایثارگران هستند و با پیوند با شریعت و امامت و ولایت دهان آمریکا و اسراییل و عوامل داخلی آنها و دندانهای سلطنت طلبها را خرد خواهند کرد و این جنگ نرم همچنان ادامه دارد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اگر می خواهیم شهدا ما را از مسیر پرپیچ و خم محشر عبور داده و مورد شفاعت انها باشیم باید مسیر شهدا را استمرار ببخشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها