خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:

فرهنگ خودباوری مهم‌ترین زیرساخت اقتصاد مقاومتی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ خودباوری مهم‌ترین زیرساخت اقتصاد مقاومتی است و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به راحتی با ترویج روحیه خودباوری و فرهنگ خودباوری حل خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۹۳۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در هر یک از استان‌ها، در گسترش تفکر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس تاثیرگذار است.
وی افزود: درخشان‌ترین مقطع تاریخ ملت ایران، دوران دفاع مقدس است که در تاریخ بشریت یک حادثه خاص و کم‌نظیر به شمار می‌رود، در آن دوران ملت ایران بدون امکانات لازم در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادند و از جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمدند.
نقدی گفت: فرهنگ خودباوری مهم‌ترین زیرساخت اقتصاد مقاومتی است و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به آسانی با ترویج روحیه خودباوری و فرهنگ خودباوری حل خواهند شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس از ضروریات مهم کشور در عرصه فرهنگی است و باید فرهنگ دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تببین و به نسل‌های آینده انتقال داده شود.
نقدی بیان داشت: استان سمنان در انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش مهمی را بر عهده داشته است که لازم است تا آن نقش مهم برای نسل جدید جامعه در سطح کشور تشریح و اسطوره‌ها و قهرمانان دفاع مقدس استان به آنان معرفی شوند.
وی گفت: دفاع مقدس و انقلاب آینه حضور آحاد قشر‌های مردم در دفاع از ارزش‌های اسلامی بود؛ لذا حفظ و ترویج دستاورد‌ها و ارزش‌های متعالی آن نیز اقدامی همگانی می‌طلبد و حضور مردم در احداث و شکل‌گیری مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس، نقش مؤثری در انتقال دستاورد‌ها انقلاب و دفاع مقدس خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها