خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

هم افزایی اصحاب رسانه می تواند جبهه ای منسجم در برابر جنگ نرم دشمن پدید آورد

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: نیاز است که با یک جبهه قوی و منسجم در برابر این حمله ها بایستیم، امروز با هم افزایی بین اصحاب رسانه می توان به این مسئله دست یافت و ما امیدواریم که همه اصحاب رسانه پا به پای هم برای شکوفایی انقلاب قدم بردارند.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۶۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست صمیمانه اصحاب رسانه استان قزوین با سردار شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار گردید.
محمد کشاورز، مسئول بسیج اصحاب رسانه استان قزوین در این نشست اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها با اشارات مختلف خود به جنگ نرمی که دشمن علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است اشاره کرده اند.
وی ادامه داد: در این رویداد تمام ابناء جامعه درگیر هستند و مهمترین وسیله آن رسانه ها هستند، لذا با توجه به جایگاه رسانه ها در میابیم که مهمترین وسیله ما در این جنگ همین رسانه ها هستند.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین ابراز کرد: دشمن جامعه ما را در همه جنبه ها مورد حمله قرار داده است و با القاء نا امیدی و خبرهای غیر واقعی و شایعات در سطح جامعه می خواهد به خواسته های خود که در واقع قطع امید مردم از نظام می باشد، برسد. این امر را به می توان در بحث های کوچه بازاری دید که در ادامه ممکن است اگر روشنگری اتفاق نیفتد به باور مردم تبدیل گردد.
کشاورز اذعان کرد: نیاز است که با یک جبهه قوی و منسجم در برابر این حمله ها بایستیم، امروز با هم افزایی بین اصحاب رسانه می توان به این مسئله دست یافت و ما امیدواریم که همه اصحاب رسانه پا به پای هم برای شکوفایی انقلاب قدم بردارند.
این مسئول در پایان ابراز کرد: کار رسانه ای به این معنا نیست که کسی را تضعیف کنیم و یا از کسی تمجید کنیم، اصحاب رسانه با احترام به تمامی مسئولین وظیفه خود را مطالبه گری می داند و به آن نیز عمل می ناید.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها