سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۳۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور در قالب هفت دستگاه اتوبوس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۴۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی‌نیا  صبح امروز در مراسم اعزام چهارمین کاروان راهیان نور اردبیل اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 300 دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور در قالب هفت دستگاه اتوبوس اعزام شدند و این برنامه تا دو آبان ماه ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی شده تا پایان سال هشت هزار و 500 دانش‌آموز اردبیلی به این مناطق اعزام می‌شوند بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما این است که دانش‌آموزان از نزدیک در جریان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام قرار بگیرند و بدانند که شهدای والامقام کشورمان چه تاوان آرمانی برای تثبیت امنیت کنونی کشورمان پس داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: برگزاری مستمر و مداوم اردوهای راهیان نور یک مولفه اساسی است و در تلاش هستیم این مهم را در استان محقق کرده و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با رشاد‌ت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

دهقانی‌نیا تصریح کرد: دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدای والامقام کشورمان یک اولویت اساسی است و با جان و دل باید برای حفظ و صیانت از این آرمان‌ها برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم با آرمان‌های مقدس شهدای والامقام کشورمان تجدید میثاق کرده و جامعه‌ای سرشار از معنویت که تداوم را شهدا است را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این اردو به مدت دو روز به طول می‌انجامد و دانش‌آموزان در قالب این کاروان از مناطق یادمان شهیدان باکری، بروجردی و تمرجین بازدید به عمل می‌‌آورند که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است تا این اردوها به شکل باشکوه، تاثیرگذار و منظم باشد.

ارسال نظرات