خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

کشور در جهت هدف نهایی انقلاب اداره شود/باید به جوانان میدان داد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: آنچه که مشخص و مبرهن است تفهیم ناامیدی در بین ملت ایران و امت اسلامی از جانب دشمن است و همه تلاش ها برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب است حال آنکه ما هم اکنون درحال آماده سازی چشم اندازهای نود ساله انقلاب هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۱۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر الگوی پیشرفت در چشم اندازی پنجاه ساله و هدف از این بیانات رهبری اظهار کرد: اولین برداشت از این بیان رهبری به مسئولین برمیگردد با این مضمون که همچنان کشور را در مسیر نهایی انقلاب اداره کرده و جهت گیری ها را گم نکنند.
وی ادامه داد: آنچه که گاها احساس می‎شود برخی تفکرات انحرافی است که به دنبال جهاتی غیر از جهت گیری انقلاب اسلامی هستند که رهبر بصیر انقلاب اسلامی با این بیان و این رفتار سبب شدند تا اینگونه افراد و تفکرات به حاشیه کشیده شده؛ مسئولین و مردم اصل مسیر را فراموش نکنند.
حجت الاسلام معبودی تبیین کرد: جمهوری اسلامی ایران در اغلب زمینه ها ظرفیت بالا داشته و حتی قابلیت دست یابی مناسب به سایر اهداف و آرمان های خود در زیر سایه انقلاب اسلامی را دارد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) تصریح کرد: آنچه که مشخص و مبرهن است تفهیم ناامیدی در بین ملت ایران و امت اسلامی از جانب دشمن است و همه تلاش ها برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب است حال آنکه ما هم اکنون درحال آماده سازی چشم اندازهای نود ساله انقلاب هستیم.
وی افزود: این بیان رهبری نه تنها دشمن را ناامید ساخت بلکه مردم را به آینده امیدوار و خوشبین کرد.
حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با این جمله خود به جوان گرایی و جوان سازی مدیریت ها اشاره نمودند و خواهان پای کار آوردن جوانان نسل جدید شدند.
این مسئول یادآور شد: مسئولین می‎بایست با اینگونه ابلاغ ها و سندهایی که رهبر انقلاب ارائه می‎دهند برای رسیدن به اهداف انقلاب میدان را به جوانان بدهند و این به آن معنا نخواهد بود که از تجربیات و دانسته های خود در برابر جوانان دریغ کنند.
وی همچنین گفت: با توجه به تعبیر رهبری مبنی بر اینکه جوانان موتور پیشران و پیشروی انقلاب هستند، نیاز است که مسئولان در کنار حمایت های خود از جوانان و درمیان گذاشتن تجربه هایشان با آنان برای دست یابی به اهداف انقلاب کار را به آنها بسپارند.
حجت الاسلام معبودی در پایان افزود: مسئولین حتما صحنه را برای جوانان باز کنند چرا که نسل جوان انگیزه، انرژی و استعداد کافی برای پیشبرد اهداف دارند و این انقلاب با کاردانان با انگیزه تضمین می‎شود.
1006/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها