احسان رجبی مصلح آبادی
به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سه
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سه سپاه ناحیه اراک از ساخت یک باب خانه محروم در روستای سهل آباد برای یک خانواده بی بضاعت توسط جهادگران بسیجی این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۹۳۶۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

سروان پاسدار اسماعیل شریعت منش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سه سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک گفت : اردو های جهادی در حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سه امسال هم با حرکت خودجوش بسیجیان پرتلاشی آغاز شد که علاقه زیادی به پیشرفت و آبادانی کشور دارند و جوانان با حضور در این اردو ها علاوه بر اینکه به دنبال برطرف کردن فقر و محرومیت زدایی در مناطق دور افتاده هستند به بزرگ ترین دست آورد این حرکت ها یعنی خودسازی رسیده که با لمس و درک درست قشر مستضعفین که امام راحل خود را خدمتگذار آنها میدانست میتوانند احیا گر فرهنگ جهادی باشند .
اسماعیل شریعت منش با اشاره به اینکه ما در این حرکت الهی شاهد توسعه این فرهنگ از جمله ایجاد تلاش و نشاط ایثار و از خودگذشتگی و... در همه ی ابعاد زندگی بوده گفت : وظیفه ما مسئولین این است که با حمایت از کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در این مسیر حرکت میکنند این فرهنگ انقلابی را آبیاری کرده تا به نسل های بعدی منتقل شود .
وی با بیان اینکه توفیق خدمت رسانی به محرومان لطف خداوند بزرگ است افزود : در همین راستا دیوار کشی یک باب خانه محروم در روستای سهل آباد از توابع شهرستان اراک برای خانواده بی بضاعت توسط 2 گروه 14 نفره در قالب اردوی 4 روزه ساخته و تحویل گردید.

ارسال نظرات