سردار نقدی:

امریکا علیه ایدئولوژی اقتصادی خود ایستاده است/ تمام سران دنیا در سازمان ملل به سخنان رئیس جمهور آمریکا می‌خندند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: اقتصاد آمریکا فروپاشیده و علیه ایدئولوژی و تفکر خودشان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۷۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف در مشهد اظهار داشت: مشکل امروز کشور ساده‌ترین مشکلی است که در انقلاب داشته‌ایم و می توانیم با تولید ملی این مشکل را نیز برطرف کنیم.

وی ابراز داشت: در سال های گذشته نیز دشمنان ایران هر بار عملیات ضدایرانی انجام دادند با پاسخ قاطع کشور مواجه شده و موشک ایران روی سرشان فرودآمده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه این بار دشمن با حمله فرهنگی دست به کار شده است، افزود: هدف تهاجم فرهنگی دشمن استحاله معنوی مردم بوده است.

وی ادامه داد: آمادگی جوانان ما برای جنگ با استکبار، سندی روشن در شکست دشمن در جنگ فرهنگی است.

سردار نقدی با اشاره به نگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان افزود: اقتصاد آمریکا فروپاشیده و علیه ایدئولوژی و تفکر خودشان ایستاده‌اند.آنها 50 سال یک ایدئولوژی به‌نام جهانی‌سازی و گردش آزاد سرمایه را راه انداختند اما رئیس جمهور آمریکا کتاب علم آمریکا را زیر پایش گذاشت و جهانی‌سازی را حرفی مفت دانست و گفت ما به دنبال اقتصاد داخلی هستیم.

وی تصریح کرد: کار به جایی رسیده که تمام سران دنیا در سازمان ملل به سخنان رئیس جمهور آمریکا می خندند اما وقتی مسئولان ما در مجامع جهانی حضور می یابند و سخنرانی می کنند حتی دشمنان کشور نیز به احترام ایران بلند می شوند. 

معاون فرهنگی سپاه عنوان داشت: برخی می‌گویند برای بهبود اقتصاد باید روابط خارجی ما خوب شود اما باید در پاسخ به این افراد گفت: تا زمانی که به دنبال روابط با غرب باشیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. آیا تاکنون کشوری که زیر سلطه امریکا بوده توانسته پیشرفتی داشته باشد. ما فقط با اتکا به ظرفیت‌های داخلی می توانیم مشکلات اقتصادی خود را رفع نماییم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها