خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود:

کتاب نقش مهمی دربهبود فرهنگ عمومی جامعه دارد

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت:کتاب بربهبود روابط فردی، اجتماعی و همچنین رشد جامعه نقش بسزایی دارد که با گسترش کتاب خوانی و همگانی شدن این فرهنگ، میتوان شاهد کاهش اثرات منفی اجتماعی در جامعه بود.
کد خبر: ۹۰۶۹۷۴۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شاهرود در نشست با رئیس وکتابداران اداره کتابخانه‌های شاهرود گفت: کتاب بربهبود روابط فردی، اجتماعی و همچنین رشد جامعه نقش بسزایی دارد که با گسترش کتاب خوانی و همگانی شدن این فرهنگ میتوان شاهد کاهش اثرات منفی اجتماعی در جامعه بود.
رضا مهدیان ضمن قدردانی از حضور رئیس وکتابداران اداره کتابخانه‌های شاهرود با تاکید بر همکاری این دو اداره افزود: این اداره آمادگی خود را در جهت برگزاری برنامه‌های مشترک با نهاد کتابخانه‌ها اعلام میکند و برنامه‌هایی نیز در این خصوص پیش بینی شده است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در این نشست عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی ریشه مشترکی دارند و هر دو در خصوص ارتقا فرهنگ عمومی تلاش می‌کنند لذا این دو اداره می‌توانند با همکاری هم در حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان نقش بسزایی داشته باشند.
سید ابراهیم موسوی گفت: در حال حاضر، کتاب خوانی یکی از مهم‌ترین امور برای ثمربخشی بیشتر اوقات فراغت به شمار می‌رود و این فرهنگ باید در بین قشر جوان جامعه مستحکم‌تر شود که این مهم با همکاری دستگاه‌های ذیربط میتواند تحقق یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها