خبرهای داغ:

بازدید اعضای شورای شهر شاهرود از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان مرکز شاهرود+ تصاویر

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود از بخش‌های مختلف مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکز شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۶۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود از بخش‌های مختلف مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) بازدید به عمل آوردند.
در ابتدای این بازدید دکتر دزیانیان رئیس مرکز، گزارشی از بخش‌های مختلف مرکز، عملکرد و دستاورد‌های مرکز در زمینه‌های مختلف به حاضرین ارائه نمودند.
سپس اعضای شورای اسلامی به اتفاق رئیس و مدیران مرکز ضمن بازدید از واحد استانی ثبت و گواهی بذر در جریان فرایند تولید و نظارت و گواهی بذور و نهال‌های تولیدی استان قرار گرفتند.
در ادامه بازدید از مرکز رشد واحد‌های فناور و شرکت دانش بنیان تولید ریز ازدیادی از طریق کشت بافت قرار گرفتند.
حاضرین با حضور در بخش تحقیقاتی فنی و مهندسی مرکز و آزمایشگاه صنایع غذایی در جریان اقدامات انجام گرفته و دستاورد‌ها در زمینه تحقیقات با موضوع آبیاری، ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی قرار گرفتند.
سپس اعضای شورای اسلامی شهرستان از بخش تحقیقات خاک و آب مرکز بازدید کردند و در جریان تحقیقات در زمینه خاک و آب و دستاورد‌های آن و اقدامات انجام شده در مورد ایجاد آزمایشگاه پایش کود شرق کشور در مرکز قرار گرفتند.
در انتها دکتر سمیعی ریاست شورای اسلامی شاهرود ضمن تشکر و فدردانی از زحمات محققین و کارشناسان مرکز در توسعه فضای سبز، درخواست همکاری مرکز در جهت مشاوره و نگهداری فضای سبز، خصوصا احیای چنار‌های شاهرود را داشتند که مقرر گردید همکاری لازم در قالب تفاهم نامه با شهرداری شاهرود انجام گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها