خبرهای داغ:

بازدید نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان (شاهرود) + تصاویر

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان (شاهرود) بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۶۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی به اتفاق هیات همراه از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان (شاهرود) بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید دکتر دزیانیان رئیس مرکز، گزارشی از بخش‌ها و ایستگاه‌های مختلف مرکز، فعالیت‌ها و دستاورد‌های مرکز در زمینه‌های تحقیقاتی و آموزشی و اختراعات ثبت شده مرکز به حاضرین ارائه نمودند.
سپس حسینی به اتفاق هیات همراه و رئیس و مدیران مرکز از واحد استانی ثبت و گواهی بذر بازدید نموده و در جریان فرایند تولید نهال و بذور اصلاح شده در مرکز و گواهی بذور و نهال‌های تولیدی استان قرار گرفتند.
در ادامه حاضرین با حضور در مرکز رشد واحد‌های فناور شاهوار از شرکت‌های مستقر در مرکز شامل، شرکت دانش بنیان کشت بافت گیاه افزا که در زمینه تولید گیاهانی مانند پائولونیا از طریق کشت بافت، شرکت بوم زیست قاره کوچک که در زمینه تولید فراورده‌ها از سم عقرب جهت مبارزه با سرطان و مبارزه بیولوژیک با آفات کشاورزی، شرکت نوین فناوران گیان شاهوار که در زمینه تولید گیاهان دارویی به صورت کشت عمودی، شرکت ارمغان زیست سبز اندیشان که در زمینه تحقیقات جهت تولید شامپوی گیاهی، اسپری آفت کش و نانو ژل گیاهی ضد قارچ پوستی فعالیت می‌نماید، بازدید به عمل آوردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها