خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شاهرود:

حضور چهار موکب و ۲۶۷ خادم برای اربعین از شاهرود

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شاهرود با اشاره به حضور چهار موکب از شاهرود در مراسم اربعین گفت: این موکب‌ها به همت ۲۶۷ خادم، روزانه در هر وعده پنج هزار نفر و درمجموع ۱۵ هزار نفر را پذیرایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۰۲۹۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه شهرستان شاهرود امسال در اربعین چهار موکب مصباح الهدی، شهدای گمنام، شهدا و موکب فرهنگی دارد اظهار کرد: این موکب‌ها به همت ۲۶۷ خادم، روزانه در هر وعده پنج هزار نفر و درمجموع ۱۵ هزار نفر را پذیرایی می‌کنند.
وی بابیان اینکه موکب‌های شاهرود در اربعین به‌صورت کلی ۱۲ روز در خدمت زائران هستند، افزود: تدارک اسکان برای یک هزار و ۵۰۰ نفر طی هر شبانه‌روز در این موکب‌ها دیده‌شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شاهرود بابیان اینکه نذورات مردم به همراه تجهیزات آشپزخانه‌ای، بهداشتی و تغذیه روز گذشته به کربلا فرستاده‌شده است، اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم به همراه ۱۲ تریلر و کامیون به همراه ماشین آتش‌نشانی به ارزش دو میلیارد ریال عازم کربلا شد.
عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر سه میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای برپایی اربعین جمع‌آوری شد، تصریح کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اهدا کنند تا در برگزاری این مراسم معنوی بزرگ سهیم باشند.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مباحث اصلی اربعین افزایش آگاهی مردم در راستای تبلیغ دین است بنابراین به این خادمان مسائل زیست‌محیطی و سایر موارد بهداشتی و اخلاقی آموزش داده‌شده است و این افراد می‌کوشند تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها