فرمانده سپاه پارس‌آباد گفت: ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر پارس‌آباد در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۲۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
دانش‌آموزان پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس‌آباد، سرهنگ پاسدار حسن نوری در مراسم اعزام کاروان راهیان نور به شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر پارس‌آباد در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند تا از نزدیک در جریان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام قرار بگیرند.

وی با اشاره به این که مهم‌ترین هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدای والامقام است بیان کرد: درصدد هستیم با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام به اهداف خود در راستای دستیابی به اهداف مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل پوشانده و در این زمینه موفق عمل کنیم.

فرمانده سپاه پارس‌آباد بیان کرد: تداوم در برگزاری اردو‌های راهیان نور با توجه به تاثیرگذاری وافر این اردوی مهم در بین روح و افکار مردم یک اولویت اساسی است و در این زمینه تلاش و جدیت ما بر این است که به بهترین شکل ممکن این اردو‌ها را برگزار کرده و در مقابل هجمه‌های دشمنان شکست نخوریم چرا که دشمنان سعی دارند اعتقادات مردم را کمرنگ کنند.

نوری تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و در این زمینه مسئولان و مردم نقش اساسی و مهمی دارند که باید در این زمینه نهایت تلاش و همکاری خود را بکنند تا بتوانیم به این مهم در جامعه رسیده و راه رسیدن به پویایی و نشاط جامعه را با یادآوری خاطرات رزمندگان و شهدای والامقام محقق کنیم.

وی اظهار کرد: پیروی از منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش برجسته شهدای والامقام یک امر لازم و اساسی است که باید تک تک آحاد جامعه به این مهم توجه داشته باشند و راه و هدف شهدا را فراموش نکنند و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های اساسی داشته باشند.
ارسال نظرات