خبرهای داغ:
در نامه سرگشاده تشکل ها و کانون های انقلابی دانشگاه صنعتی شاهرود تاکید شد:

عذرخواهی رئیس دانشگاه صنعتی اعلام موضع شفاف خود در قبال فتنه گران و حامیان آنان

تشکل ها و کانون های انقلابی دانشگاه صنعتی شاهرود در پی اقدامات اخیر دکتر فاتح ریاست دانشگاه ، نامه ای سرگشاده خطاب به وی صادر و تاکید کردند: ریاست دانشگاه ضمن عذرخواهی موضوع شفاف خود را در قبال فتنه گران و حامیان آنان اعلام نماید.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۵۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تشکل ها و کانون های انقلابی دانشگاه صنعتی شاهرود در پی اقدامات اخیر دکتر فاتح ریاست دانشگاه ، نامه ای سرگشاده خطاب به وی را منتشر نمودند.
متن این نامه به شرح زیر می باشد :
حضورجناب آقای دکتر فاتح،ریاست شورای نظارت دانشگاه صنعتی شاهرود
با عرض سلام
حدود دو هفته پیش بود که در اردوی دانشجویان جدیدالورود شاهد برپایی غرفه گروهکی در لغت اسلامی بودیم با ظاهری کاملا خلاف مبانی اسلام و انقلاب ، گروهکی که ذکر سابقه آن برای شما یادآور چند روز اخلال در امور دانشگاه در ترم گذشته و انتشار عکس های آن در خبرگزاری های مختلف از جمله منابع خبری گروهک های منافقین و ایادی ضد انقلاب و اسلام میباشد که تبعات بدی برای شما و مجموعه تحت نظرتان در پی داشت.
متاسفانه مجموعه ریاست و مدیریت دانشگاه از آن اتفاقات درس نگرفتند واین روند به طور جدی از طرف دانشگاه پیگیری نشد تا اوایل سال که افراد همان گروهک با وقاحت تمام عکس دوتن از سران فتنه را به برد خود زدند و آن را شکستند تا دوباره با فرافکنی و اتهام زنی های بی مورد خود مظلوم نمایی کنند که متاسفانه با اهمال و سستی های مجموعه دانشگاهی تحت نظر شما ، خصوصا شورای نظارتی که ظاهرا از اوضاع دانشگاه با خبر نیست و معلوم نیست با این وجود به چه چیز نظارت میکند؟!
و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی که با فرهنگ اسلام ناب آشنایی کمی دارد کار به برپایی غرفه ای از سوی این گروهک در لغت اسلامی رسید که در آن همه چیز به چشم می آمد به جز یک نشانه ای از اسلام ناب و مذهب تشیع؛ از عکس عناصر اصلی فتنه گرفته تا نشانه های مرتبط با آن و نهضت منحط آزادی و...
در این بین از همه جالبتر حضور شخص شما در این غرفه و بازدید از آن بدون حتی کوچکترین تذکری بود!
اگر معنای این رفتار شما تایید این دست از فعالیت ها و مقصود این گروهک ها که حمایت از فتنه گران و جریان باطل آن ها است، نمی باشد پس دقیقا به چه منظور است؟
زمانی که از بین چند ده عکسی که در آن اردو تهیه شده دقیقا عکس بازدید شما ازآن غرفه در کانال روابط عمومی دانشگاه قرار میگیرد باز خود تاییدی بر فرض یاد شده است .
حال با گذشت حدود دو هفته از آن اتفاق نه از جانب شما و نه از جانب معاونت های دیگر،خصوصا معاونت فرهنگی که زودتر از موعد به خواب زمستانی رفته است هیچ گونه واکنشی نسبت به این موضوع صورت نگرفته است و درکمال خونسردی فقط آن عکس که مدرکی مهم برای صدق گفته های بالاست از کانال روابط عمومی دانشگاه که ظاهرا نظارتی بر آن هم وجود ندارد، پاک میشود و فقط جهت پاک کردن صورت مسئله عکاس آن تصویر را جریمه میکنید!
تا چه موقع با پاک کردن صورت مسئله باید از حل آن فرار کرد؟ دلیل این بی تفاوتی نسبت به این مسائل چه میتواند باشد؟
آیا در شرایط فعلی کشور این حجم از اهمال و همراهی با این جریانات منافق بدون آگاهی است یا با آگاهی؟
جناب آقای دکتر فاتح،
اینک تشکلها و کانون های انقلابی دانشگاه این امر را لازم میدانند که در اسرع وقت شما در درجه اول به عنوان ریاست دانشگاه و دردرجه دوم به عنوان ریاست هیات نظارت داشگاه،به دلیل سستی های صورت گرفته واین رفتار اخیرتان در رسانه های رسمی دانشگاه اقدام به عذر خواهی کرده و موضع خود را نسبت به فتنه گران وحامیان آن ها به صورت روشن در همان رسانه ها اعلام کنید.
همچنین لازم است برخورد جدی با معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه صورت گیرد تا زین پس نظارت بیشتری بر فعالیت های مجموعه های زیر نظر خود داشته باشند که صد البته نتیجه این عمل هم باید به رسانه ها و اذهان عمومی گزارش شود.
بدیهی است که اگر موارد یاد شده صورت نگیرد ما این موضوع را از طرق دیگر پیگیری خواهیم نمود تا شاهد این نباشیم که در دانشگاه دولتی جمهوری اسلامی ایران که برای حرکتش به سمت قله های کمال و علم هزاران شهید تقدیم شده است ،افراد و گروهک ها با حمایت هایی که از داخل و خارج از دانشگاه میشوند به لجن پراکنی و نشر تفکرات منسوخ شده شان بپردازند.
والسلام

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود
کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شاهرود
هیات دانشجویی فاطمیون دانشگاه صنعتی شاهرود
کانون مهدویت دانشگاه صنعتی شاهرود
تشکل عدالت خواه قسط دانشگاه صنعتی شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها