خبرهای داغ:
مدیر زندان همدان عنوان کرد

انس با قرآن یکی از ویژگی‌های خانواده‌های موفق

مدیر زندان همدان گفت: یکی از ویژگی‌های خانواده‌های موفق انس با قرآن و عمل به آموزه‌های قرآن است و این امر در زندان همدان نیز با جدیت انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۶۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

انس با قرآن و عمل به آن یکی از ویژگی‌های خانواده‌های موفقبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین جلسه شورای عالی قرآن با هدف تدوین سیاست‌ها، راهبردها و شاخص‌های ارزیابی و نظارت بر برنامه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی علوم و معارف دینی در زندان همدان با حضور اعضای شورای قرآن برگزار شد.

عزیزی مدیر زندان همدان در این جلسه قرآن و انس با معارف قرآن کریم را بسیار سازنده  عنوان کرد و گفت: بسیاری از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی جامعه بشری به واسطه دوری از قرآن و معارف قرآنی است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های خانواده‌های موفق انس با قرآن و عمل به آموزه‌های قرآن است و این امر در زندان همدان نیز با جدیت انجام می‌گیرد و کسب رتبه‌های استانی و کشوری در سال‌های اخیر موید این کار است.

دبیر شورای عالی قرآن همدان نیز در ادامه گزارشی از عملکرد قرآنی زندان و پیگیری مصوبات جلسه قبلی ارائه کرد و گفت: برگزاری منظم محافل قرآنی در هر ماه به میزبانی یک بند باعث آشنایی و گرایش بیشتر مددجویان از تمام بندها به قرآن کریم شده است.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگی بر اساس رسالت سازمانی خود پیگیر نهادینه‌سازی انس و معرفت قرآن برای  تمام مددجویان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات