خبرهای داغ:
مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

دانشگاه علوم پزشکی، به دنبال تحقق اهداف خود در جهت رفع مشکلات مردم است

ارداقیان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در صدد است آن چه در توان دارد برای تسکین آلام مردم انجام دهد و با تلاش شبانه روزی خود سعی در تحقق این هدف دارد. 
کد خبر: ۹۰۷۱۱۷۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

محمد حسن ارداقیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: بیمارستان ولایت و قدس تنها مراکز ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی می باشد.

وی گفت: به دلیل افزایش بیماران سرطانی و محدود بودن امکانات و زیر ساخت ها امکان پوشش درمانی برای بسیاری از بیماران وجود ندارد، به همین دلیل بخشی از بیماران سرطانی به خارج از استان و تهران جهت مداوا اعزام می شوند.

ارداقیان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته جهت مرتفع ساختن نیاز درمانی این عزیزان با توسعه زیر ساخت ها و خرید دستگاه های لازم جهت شیمی درمانی و افزایش تخت های بیمارستان ولایت مشکلات این بیماران جهت در داخل استان پوشش خدماتی می شوند.

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ضمن ابراز همدردی با بیماران سرطانی و خانواده های آنان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی در صدد است آن چه در توان دارد برای تسکین آلام مردم انجام دهد و با تلاش شبانه روزی خود سعی در تحقق این هدف دارد. 

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: عدم پذیرش سریع برخی از بیماران سرطانی در بیمارستان ولایت، به دلیل کمبود تخت و دستگاه های شیمی درمانی بوده است که انشا الله با راه اندازی دو مرکز جدید و خرید دستگاه های مورد نیاز این مشکل هم مرتفع خواهد شد که بخش بزرگی از کار صورت گرفته و این کار همت مسوولان را در این زمینه می طلبد.

گفتنی است پیگیری وضعیت یکی از بیماران سرطانی به دلیل وضعیت نامناسب مالی توسط مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبعات بسیار مثبتی را به دنبال داشته که جای تقدیر و آرزوی توفیقات روزافزون دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها